14 Mayıs 2013 Salı

Pınarhisar’ın Tozaklı köyünde hortum korkuttu.


Bu fotoğraf Tozaklı Muhtarı tarafından 14.30'da çekildi

13 Mayıs Pazartesi günü saat 14.30’da Tozaklı köyünde meydana gelen hortum, köy halkını korkuttu. Meydana gelen hortum olayı haberini aldığımız gibi saat 15.30’da Tozaklı köyüne giderek sıcağı sıcağına köy muhtarı Ali İnan’la görüştük.
Muhtar Ali İnan saat 14.30’da meydana gelen hortumun  fotoğrafını köy kahvesinin penceresinde çektiğini söyleyerek; “ Hava karardı, şiddetli bir rüzgar çıktı. Hortum köyümüze 600-700 metre mesafede meydana geldi.. Hemen cep telefonumla hortumun fotoğrafını çektim.” dedi.
Saat 15.30. Tozaklı Muhtarı Ali İnan'la birlikteyiz.
Muhtar Ali İnan, hortumun köyün dışında meydana gelmesinin bir can ve mal kaybına sebep olmadığını belirterek, bizi hortumun meydana geldiği bölgeye götürdü. Köye çok yakın bir yerde meydana gelen hortumun, köyün içinde meydana gelmemesinin gerçekten Tozaklı köyünün şansı olduğunu gördük.
Bu fotoğraf saat:15.30'da çekildi 

Tozaklı köyü sakinleri daha önce böyle bir olay yaşamadıklarını, hortumun kendilerini çok korkuttuğunu ama can ve mal kaybı yaşamadıkları için Allah’a şükür ettiklerini söylediler.
(Faruk Ceylan)

Hiç yorum yok: