1 Mayıs 2013 Çarşamba

Demirköy Belediye Başkanı Muhlis Yavuz; “Vatandaşımıza verdiğim sözlerin % 80’nini yerine getirdim”




Demirköy Belediye Başkanı Muhlis Yavuz Yerel seçimlere bir yıla kala seçildiği günden bu güne kadar  vatandaşa verdiği sözlerin %80’nini yerine getirdiğini ifade ederek; “ Vatandaşımıza verdiğim sözlerin %80’niniyerine getirdim. Verdiğim sözler arasında İlçe’nin tanıtımı vardı. Önceden yapılan Çilek Festivali Trakya’nın her yerinden gelen Vatandaşlarımızca büyük ilgi görüyordu. Ancak benden önce bu Festivalin yapılması kesintiye uğramıştı. Göreve geldiğim gibi Çilek Festivalini yeniden yapmaya başladık. Belediye Başkanı olarak seçildiğimde büyük bir su sıkıntısı yaşıyorduk. Bir İlçe su sıkıntısı yaşıyorsa bu Belediye Başkanının suçudur. Göreve geldikten sonra 2.5 yıl su sorununu çözmek için uğraştım. İller Bankası kanalıyla tüm tahlilleri yapıldı, izinleri alındı, her şeyi bitti. Projemiz bitti.Proje ihalesi oldu. Şimdi 2 ay içerisinde imalat ihalesi yapılacak. Tabiî ki bu süreçte vatandaşımızın su ihtiyacını başka su takviyeleri yaparak İlçenin su ihtiyacını karşıladık.  Şimdi bu ihaleyle 17 Kilometre yeni bir su şebekesi getireceğiz.
Eski ve harabe bir bina Mezbaha olarak kullanılıyordu. Bu mezbaha işi de vaadlerim arasında yoktu. Ancak çok Sağlıksız koşullarda hayvan kesimi yapıldığı için bu önemli sorunu ortadan kaldırmak adına mezbaha inşaat işini başlattık. Çok kısa sürede de bitireceğiz ve Demirköy’e Trakya’nın en modern mezbahasını kazandıracağız.

Kaldırımlarımız 40 yıl önce yapılan kaldırımlardı. Komple yeni kaldırım yaptık. Yollarımıza 10 bin metrekare kilit taş döşedik. Orman İşletme’den aşağıda yol genişletmesi  ve bir Bulvar yaptık. Kanalizasyon ve yağmur suları giderlerini yaptık.
Şu anda da 15 bin metrekare Pazar yeri kilit taş döşenmesi ihalesini yaptık. Alt yapısı bitti. Şimdi üst yapısının yapım işine başladık.
Aslında Demirköy’ün Kapalı Spor salonuna ihtiyacı var. Ancak bunun sözünü vermedim ama onu da Demirköy’ümüze kazandırmak için çalışmalarımız sürüyor. Demirköy’lü vatandaşlarımıza halı saha sözünü verdim. Tüm müracaatlarını yaptım. Ödeneğini çıkarttım. Ama halı sahayı yapacak yer bulamadım. Demirköy’de corafi konum olarak fazla düz alan yok. Halı saha yapılmaya elverişli düz alanlar ya Orman İşletme ya da Askeri alan içinde bulunuyor. Buralardan yer alma imkanı bulamadık. Çıkarttığımız ödeneğin geri gitmemesi için de bunun parasını Demirköy stadının yapımı için Spor İl Müdürlüğüne verdik.
Halı saha için görüşmelerimiz devam ediyor. Yer teğmin edebilirsek hayat geçireceğiz. Askeriyede bu işe müsait çok güzel 2 dönüm yer var. Benden önce görev yapan Belediye Başkanları talepte bulunmuşlar ama alamamışlar. Ben Milli Savunma Bakanlığından bu yeri talep ettim. Bakanımız verilmesinden yana görüş bildirdi ama Milli Emlak Genel Müdürlüğünde sıksıntılar yaşadık. Zannediyorum onuda aşacağız. Müracaatımız Başbakanımızın önünde. Başbakanımız imzaladığı gibi Avrupa Projesi yapacağız ve buradan alacağımız hibe ile hem halı sahamızı hem de kapalı alan spor salonunu önünde açık park ve düğün salonu olan bir tesisi İlçemize kazandıracağız.
Demirköy için sadece vaadlerimizi değil vaad etmediklerimizi de yapmak için çalışmalarımızı aralıksız sürdüreceğiz.” Dedi.







Hiç yorum yok: