27 Ocak 2017 Cuma

Pınarhisar Belediyesinin MHP’li Meclis üyesi Mesut Günözen “HAYIR” dedi.

Pınarhisar Belediye Meclis üyesi
Mesut Günözen

Pınarhisar Belediyesinin MHP’li Meclis üyesi Mesut Günözen Referandumda HAYIR oyu kullanacağını açıkladı. Belediye Meclis üyesi Günözen, neden hayır oyu kullanacağını  sosyal paylaşım sitesinden açıkladı.

Pınarhisar  Belediye Meclis üyesi Mesut Günözen açıklamasında, Ak Partiyi  eleştirerek şunları söyledi; “ Sevgili Arkadaşlar; bakıyorum da herkes referandum moduna girmiş bile hatta kampanyalarda başlamış.
Ben ne CHP ve HDP Hayır diyor diye hayır, nede AKP Evet diyor diye Evet diyorum.
Ben MHP'liyim, Ülkücüyüm elimi vicdanıma koyup aklımı zorluyorum.  Liderime zürriyetsiz, kafatasçı, bunak, Ülküdaşlarıma;  bunlar bir fatihayı bile okuyamaz, Milliyetci kardeşlerimize her türlü Milliyetciliği ayaklarımın altına alıyorum diyenlerle, Nevruzda Aponun mektubunun okunmasına fırsat veren, keleşlerle gövde gösterisi yapmalarına izin veren, patlayıcıların gömülmesine izin verip  Asker,Polis ve vatandaşlarımızın Şehit olmasına zemin hazırlayan, çözüm sürecini hazırlayıp uygulayan, Habur’dan PKK'lı piçleri davul zurna ile karşılayan, mahkeme kuran, odalardan Atatürk posterlerini ve Türk bayraklarını kaldıran, pişman değiliz demelerine rağmen onları affeden, sınırımızdan alkışlayarak Suriye’ye uğurladığımız PYD’lilere yol açan sonrada onların Terör örgütü mensubu olduğunu söyleyenlerin, daha aklıma bir çırpıda gelmeyen sebeplerden dolayı hazırladıkları bu anayasaya Türk İslam Ülküsüyle yetişen, büyüyen, bu günlere gelen bir Ülkücü olarak  Anayasaya  HAYIR diyorum. Bu tamamıyla benim şahsi fikrimdir.  Herkesin fikrine  saygılıyım. Sevgi ve saygılarımla.”


Hiç yorum yok: