28 Temmuz 2015 Salı

Babaeski'de sıkıntılı süreç sona erdi.

Hacı; “Ben gönüllü olarak zora talip oldum. Çünkü çalışmalarım gelecek seçimler için değil, gelecek nesiller için oldu. Bu da Babaeski’ye olan sevdamın gereğidir. Babaeski’nin bundan sonra yüz yıl alt yapı sorunu olmayacaktır.  ”

“BİR YIL SÜREN SIKINTILI SÜRECİ SONA ERDİRDİK.”

 “Babaeski benim ailem. İnsan ailesi için çekilen sıkıntılara, dedikodu ve eleştirilere göğüs geremezse o zaman o aile aile olmaz, aile bağları dedikodularla iftiralarla sarsılmaz.”

Faruk CEYLAN- Birinci dönem belediye başkanlığı seçimlerini bölgede rekor oyla kazandı. Hizmetleri ile beş yıllık dönem sonunda çevresinde büyük bir sevgi çemberi oluşturdu. İkinci dönem Belediye Başkanlığı seçimlerinde Belediye Başkanlığı için aday adayı oldu. Aday adaylığında iki rakibi vardı.  Önceki seçimi rekor oyla kazanıp beş yıl başarı ile başkanlık yaptığı  için  Genel Merkez tarafından aday gösterileceği kesin olmasına ve  yarışacağı rakipleri bulunmasına  rağmen aday seçiminde sandık istedi. Bunun için Genel Merkezine sandık için baskıda bulundu çünkü sevildiğinden emindi. Sevmiyorlarsa da seçmesinler dedi.
Üyelerin önüne sandığı koydurduktan sonra rakipleri ona hiç şans vermedi ama o sandıktan %60 oyla çıktı en yakın rakibi ancak %21,8 oy alabildi ve o ikinci defa Belediye Başkanı olmak için halkın önüne çıktı.
 İkinci defa Belediye Başkanı seçilirken oy oranı yine rekor seviyedeydi. Bu defa Türkiye çapında rekor oy alarak koltuğa ikinci defa oturdu.  
İkinci dönem için başkanlık koltuğuna oturduğu gibi İlçesinin en önemli sorunu olan alt yapı sorununa çözüm getirmek için kolları sıvadı. Bu zor ve meşakkatli yolda siyasi rakipleri tarafından çok ağır eleştirilere maruz kaldı. Hatta görevi bırakıp yurt dışına kaçtığı dedikoduları bile yapıldı ama o eleştirilere kulaklarını tıkayarak alt yapı sorunun çözülmesi için başlatılan çalışmalar ile ilgilendi.  Bir yıl süren çalışmalardan sonra bozulan yolların yapım işine girdi. Başından beri adını telaffuz etmeden anlattığım Belediye Başkanı Abdullah Hacı, yol yapım çalışmalarının yılsonunda biteceği sözünü verdi.
  Babaeski sevdası için her türlü meşakkate, eleştiriye gönüllü razı olduğunu belirten Başkan Hacı; “Babaeski benim ailem. İnsan ailesi için çekilen sıkıntılara, dedikodu ve eleştirilere göğüs geremezse o zaman o aile aile olmaz, aile bağları dedikodularla iftiralarla sarsılmaz. Benim Babaeski sevdamdan hiçbir hemşehrimin asla şüphesi yoktur.  Ben Babaeski’me ve onun güzel insanlarına sevdalı olmasaydım bu sıkıntılı işe girmez, üst yapıyı makyajlayarak günü kurtarırdım ama bu Babaeski insanına ihanet olurdu.
Bir yıl süren sıkıntılı süreci sona erdirdik. Bu süreçte toz, toprak ve çamur içinde kalan Babaeski ailemden özür diliyor, gösterdikleri sabırdan dolayı da kendilerine tekrar kalpten teşekkür ediyorum.
Göreve ilk geldiğimde önümüzdeki bir iki senede çok büyük sıkıntılar yaratacak olan Babaeski’mizin altyapısını değiştireceğimi söylemiştim. Babaeski’mizin altyapısı çok eskiydi. Birilerinin bu işe sahip çıkması gerekiyordu. Babaeski bundan sonra en ufak bir altyapı sorunu yaşamayacaktır. Babaeski Belediyesi tarihinin en büyük altyapı çalışmalarını gerçekleştirdi ve şimdi tarihinin en büyük yol yapım çalışmalarına başladı.  Yol yapım çalışmalarını yılsonuna kadar bitirmek için çalışıyoruz. Hedefimiz yeni yıla yeni yollarımızla girmek.   Benim bu çalışmalara başlarken hiçbir siyasi kaygım olmadı, olsaydı böyle zor bir işe girmezdim. Bu işe girmek için boynuma ip atan olmadı. Ben gönüllü olarak zora talip oldum. Çünkü çalışmalarım gelecek seçimler için değil, gelecek nesiller için oldu. Bu da Babaeski’ye olan sevdamın gereğidir. Babaeski’nin bundan sonra yüz yıl alt yapı sorunu olmayacaktır.  ” dedi.


Hiç yorum yok: