12 Aralık 2011 Pazartesi

Kırklareli Erginspor Tekvando kulübüne ÜOD. Başkanından ziyaret

Kırklareli Ülkü Ocakları Başkanı Muhammed Hanefi Demiroğlu Tekvando’da Kırklareli’nin gururu Erginspor Kulübünü ziyaret etti.
Başkan Demiroğlu Erginspor’un başarılarını basından takip ettiğini belirterek Kulüp Antrenörü Savaş Ergin, Başkan Yardımcısı İrfan Özeklioğlu ve Genel Sekreter Faruk Ceylan’dan bilgiler aldı.  İdman yapan  sporcularla da görüşen ve kendilerini kutlayan  Ülkü Ocakları Başkanı Demiroğlu sporculara hitaben yaptığı konuşmada, “ Başarılarınızı Kamuoyundan ve Basından duydum. Gerçekten bir ordu haline gelmiş bu pırıl pırıl gençleri de görünce sizlerle gurur duydum. Hocalarınızı ve Kulüp  yöneticilerinizi gönülden kutluyorum.

Sizlerin burada spor yaparak kötü alışkanlıklardan uzak durmanıza, Kırklareli’ne başarılar getirmenize vesile oluyorlar. Sağ olsunlar. Tekvando sporunun disiplin anlayışı çerçevesinde Milli ve manevi değerlere sahip, vatan’a ve millet’e hayırlı insanlar olarak yetişmeniz sportif başarının da önündedir. Hepinizi gönülden kutluyorum. Sizleri tanımak beni ziyadesiyle memnun etti. Başarılarınıza katkı sağlamak adına bize düşen ne varsa yapmaya hazırız. Sizlerin daima en büyük destekçisi olacağız.” dedi.

Hiç yorum yok: