18 Temmuz 2011 Pazartesi

TRİBÜN

Erginspor’dan Dünya şampiyonu Taşbakan’a şilt

Faruk Ceylan
Dünya ve Avrupa Tekvando şampiyonu, Ankara Büyükşehir Tekvando takımının antrenörü Ayşenur Taşbakan Erginspor’un başarılı tekvandocularının antremanına katıldı. Antremanda teknik ve taktik ağırlıklı çalışmalar yaptıran Taşbakan altı ay önce kurulan Erginspor kulübünün bir Uluslar arası turnuvada takım halinde üçüncü olması, ardından katıldıkları Türkiye şampiyonasında da bir Türkiye birinciliği,bir ikincilik ve birde üçüncülük kazanmalarının önemli bir başarı olduğunu söyleyerek, Erginspor kulübü sporcularının  daha büyük başarılara ulaşmaları için Ankara’dan her türlü desteği vereceğini söyledi. Ankara’da spor camiası içinde geniş imkanlara sahip Ayşenur’un Erginspor’a verdiği bu destek kulüp yöneticileri ve sporcular tarafından sevinçle karşılandı.
Dostluk evinde toplanan Erginspor kulüp yöneticileri, sporcular ve sporcu velileri Başkan Murat Acar’ın ikram ettiği tatlıyı yiyerek Ayşenur ve annesi Hayri’ye hanımla bol bol sohbet ettiler. Çok sıcak ve samimi bir ortamda geçen toplantıda Kulüp Başkanı Murat Acar üzerinde Dünya şampiyonu Ayşenur Taşbakan’ın resmi bulunan bir şilti kendisine takdim etti. Kulüp Antrenörü Savaş Ergin’de Taşbakan’a bir kitap hediye etti. Kulüp yönetiminin sürpriz jesti sırasında duygusal anlar yaşandı. Ayşenur  bir spor kuruluşu tarafından  ilk defa  bu kadar sıcak ve samimi bir şekilde  karşılandığını, aile ortamında  ki bu karşılanmanın kendisini çok memnun ettiğini ve duygulandırdığını söyledi.  Dostluk evinde içilen çay ve meşrubatın ücreti de habersizce ödendi. Bu jestin sahibinin de  Belediye Meclis üyesi   Şenol Can olduğu kısa süre sonra öğrenildi. Kendisi eski bir sporcu olan, her dönemde sporu ve sporcuyu destekleyen Meclis üyesi Can’a Erginspor kulübü Başkanı Murat Acar ve yönetim kurulu gösterdiği bu incelikten dolayı teşekkür ettiler. Meclis üyesi Şenol Can’da Kırklareli’!ne kısa sürede bu başarıları getiren Erginspor kulübüne her türlü desteği vermeye hazır olduğunu söyleyerek kulüp yöneticilerini yüreklendirdi.

TÜRKİYE İKİNCİSİ ZEHRA’DAN BABALAR GÜNÜ HEDİYESİ

Tekirdağ’da yapılan Türkiye Şampiyonası sonrası Türkiye ikincisi olan F.Zehra Karabağ’ın babası Yücel Karabağ ile parkta sohbet ediyorum. Yücel bey Kızının Türkiye şampiyonasında maça çıkmadan önce kendisine “Babacığım, bu gün babalar günü. Sana hediye almadım, çünkü senin için en güzel hediyenin kızının Türkiye şampiyonasında dereceye girmesi olduğunu biliyorum. Sana söz veriyorum mutlaka dereceye gireceğim” dediğini anlatıyor Yücel bey ve devam ediyor; “ Fatma Zehra ilk maçına tutuk başladı. Rakibi ard arda puan aldı ve skoru 6-0’a getirdi. Çok üzüldüm. Dereceye giremeyeceği  için değil, bana söz verip yerine getiremezse çok üzüleceğini bildiğim için.  Maçın sonraki bölümlerin de rakibi 9-2’ye getirdi. Artık yenilip eleneceğini düşünmeye başladım. Sonra ne olduysa kızım rakibine saldırıp, zor anlar yaşatmaya ve ard arda puanlar almaya başladı. Üstünlüğü yakalayarak rakibini yenip eledi. Maçtan sonra “ Babacığım rakibim daha ilk dakikalarda bana üstünlük kurup puan farkını açtı. O an yıkıldım. Sen ne yapıyorsun? Dedim sana söz vermiştim. Rakibimi yenip derece elde etmeliydim. Sonra rakibime saldırdım. Puan farkını kapatıp yendim. Benim için bu  maç baştan zor oldu ama yendim. Söz veriyorum finale kadar gideceğim ve dereceye girerek babalar günü hediyeni sana vereceğim” dedi.
Fatma Zehra bu maçtan sonra tüm rakiplerini yenerek finale geldi. Finale gelen rakibi onun için hiç de yabancı değildi. Takım arkadaşı Seray Oğuz’du. Yani Erginspor kulübünün iki sporcusu tüm rakiplerini yenerek finalde bir birlerine rakip olmuşlardı.
Finalde Seray Oğuz birinci, Fatma Zehra ikinci oldu ve Fatma Zehra babasına verdiği sözü tutarak, Yücel beye alabileceği en güzel hediyeyi verdi.

Hiç yorum yok: