9 Temmuz 2011 Cumartesi

Başkan Çağlayan'dan Karaumur mesaisi

Faruk Ceylan
Kırklareli  Belediye Başkanı Cavit Çağlayan, Karaumurbey Caddesinde başlatılan yenileme
çalışmalarını  başında izliyor.  Çalışmaları bire bir takip eden Çağlayan çalışmaların en kısa zaöamnda bitmesi için çalışanların başından ayrılmayıp, sürekli talimatlar veriyor.
Süratle devam eden çalışmaların kısa sürede tamamlanacağını belirten Başkan Çağlayan, Karaumurbey caddesinin yeni görünümünün çok güzel olacağını belirterek yenileme çalışmalarının şehrin her yerinde yapılacağını, bu çalışmaların iş yerlerine canlılık getireceği gibi kentin güzel ve modern bir görünüme de sahip olacağını söyledi.

2 yorum:

cenk kadaifçi dedi ki...

‎''Farkında Mısın?'' Ortopedik engelli nufusun %27,08'i çevre düzenlemelerinin olmaması yüzünden güçlük çekmektedir.Ortopedik engelliler için hertürlü yeni düzenleme yapılacak.
SÖZ VERİYORUM.kırklareli için aşkla yola çıktım,doğrulttum geliyorum..

cenk kadaifçi dedi ki...

Hani küçükken oyunu iyi oynayan çocuk der ya;
"hepinizsiniz, ben tekim." tek başımayım ve nekadar kılıç artığı varsa hepsiyle mücadele edeceğime SÖZ VERİYORUM.kırklareli için aşkla yola çıktım,doğrulttum geliyorum..