5 Temmuz 2011 Salı

Burhan Öcal, Kırklareli’nde sokak sünnet düğününe katıldı

Ali Ümit Ülker
Kırklarelili perküsyon ustası 52 yaşındaki Burhan Öcal, 12 yıldır orkestrasında beraber çalıştı ritimcisi 34 yaşındaki Ümit Adakale'nin Roman Mahallesi'nde 10 yaşındaki oğlu Enez için düzenlediği, sokaktaki sünnet eğlencesine katıldı.

Romanların yaşadığı Kırklareli'ne bağlı Yayla Mahallesi Kiremithane sokakta Enez  Adakale için düzenlenen sünnet eğlencesine Burhan Öcal da katıldı. Sokak arasındaki eğlencede, davetliler Roman havalarıyla dans etti. Burhan Öcal, hediye olarak da Enez'e bir miktar para ile eğitim masraflarını karşılama sözü verdi.

Çok sayıda randevusunu bu eğlenceye katılmak için iptal ettiğini belirten Öcal, "Aslında birçok randevum vardı iptal ettim. Bir ay önce Ümit'e sözüm vardı. İki elim kanda olsa da geleceğim dedim ve geldim. Nasıl gelmem Ümit benim manevi oğlum sayılır. 12 yıldır beraberiz. Bütün dünyayı gezdik. Ben doğma büyüme Kırklareli’liyim. Ben davul zurna ile doğdum, büyüdüm, sünnet oldum, evlendim, boşandım ve davul zurna ile tekrar evleneceğim. "dedi.

Hiç yorum yok: