15 Ocak 2016 Cuma

ANNELER DERNEĞİ ANNELİK YAPIYOR

Faruk CEYLAN
farukceylan39@gmail.com

 Aynur Adalı Başkanlığında faaliyetlerini soluksuz sürdüren  Kırklareli Anneler derneği yöneticilerini, Dernek binasında ziyaret ettim. Ekip her zamanki gibi  hummalı bir çalışma içindeydi.
Gültaç Admeş Altındağ, Kırklareli’de  kalp ameliyatı olacak 3 yaşında ki bir kız çocuğunun İstanbul’da olduğunu, ailesinin maddi sıkıntılar çektiğini öğrenince aileye ulaşmış ve yaptığı görüşmenin ardından  yönetime toplantı çağrısında bulunmuş. Ziyaretim tamda bu toplantının üzerine denk geldi.
Başkan Yadalı ve yönetim kurulu üyeleri 3 yaşımdaki minik çocuk için aramadık yer, baş vurmadık kişi bırakmadılar.
Ziyaretim tamamen tesadüftü ve bu vakaya tanık oldum. Faaliyetlerini yakından takip ettiğim, her etkinliğine katılmaya çalıştığım Anneler derneğinin, tabelasında yazan anneler ifadesinin sadece tabelada kalmadığını bu gönül elçilerinin gerçektende annelik yaptığına tanık oldum.
Gördüklerim beni ziyadesi ile mutlu etti, bir o kadarda duygulandırdı. Bazı anne babanın kendi evladı için bile bu denli  mücadele etmediğini bildiğimden, Anneler derneği üyelerinin  hiç bir şeyi olmayan o minik yavru için deyim yerinde ise  kendilerini nasıl parçaladıklarını görmek herkesin tanık olması gereken bir  insanlık dersinden başka bir şey değildi.
 Başkan Aynur Adalı ile Yönetim Kurulu üyeleri Nilgün Özdil, Gültaç Admeş Altındağ,  Gülay Gökçe, Gülşen Kaymaz Pervin Dündar, Mine İnce, Türkan Pakdemir’e gönül dolusu teşekkür ediyor, Kamu kurum ve kuruluşlarını, özel sektörü ve birey olarak herkesi bu  muhteşem  insanlara desteğe davet ediyorum.  




Hiç yorum yok: