1 Temmuz 2014 Salı

Kaynarca Belediye Başkanı Türker, Tedavi gördüğü Trakya Üniversitesi, Edirne Tıp Fakültesi Hastanesinden taburcu oldu.


Faruk Ceylan-Geçtiğimiz günlerde kazaen vurulan Kırklarelinin Pınarhisar İlçesine bağlı Kaynarca Belediye Başkanı Serdar Türker, halktan  büyük destek gördü. Başkanlarının vurulmasına çok üzülen Kaynarca halkı
Kaynarca’da Başkan Türker’in açılışını yaptığı parkta toplanan Kaynarcalılar, Türker’e duygularını ve geçmiş olsun dileklerini hazırladıkları video ile aktardılar.
Başkan Serdar Türker, Kaynarca Halkının bu sevgi gösterisini   hastane odasında izledi ve duygu dolu anlar yaşadı.  

Tedavi gördüğü Trakya Üniversitesi, Edirne Tıp Fakültesi Hastanesinden  önce ki  gün taburcu olan Başkan Türker, evenlerine şunları söyledi; “Değerli dostlar merhabalar, tedavi gördüğüm hastaneden tabucu oldum ve evime  geldim.  Yaklaşık bir haftadır sizlerden uzak kaldım. Hepinizi çok özledim. Bu süreçte beni ve ailemi yalnız bırakmayarak yanımda yer aldınız gerek telefonla gerek mesajla ya da bizzat Kırklareli ve Edirne ye kadar gelerek her an desteğinizi gösterdiniz. Dua ettiniz , sizlerin sevgisi bana çok büyük bir güç verdi. Hepinizden Allah razı olsun. Kaynarcamız için hizmetlerimize kaldığımız yerden devam edeceğiz. hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. İyi  ki varsınız.” dedi.

Hiç yorum yok: