11 Temmuz 2014 Cuma

Hastalığın tedavisi için eğitim şart!

Malkara Günlüğü

Hastalığın tedavisi için eğitim şart!


Faruk CEYLAN
farukceylan39@gmail.com

Oldum olası geç yatarım. Geç yatmak  bende uzun yılların alışkanlığı.  Yaz, kış evimin balkonunda gecenin sessizliğini dinlemek, uyumaktan daha fazla dinlenmeme vesile olur. 
İnsanlar benim uyumadığım saatlerde uyusalar da, bazen ışıkları yanan tek tük eve rastlıyorum. Adam ya hasta uyuyamıyor, ya uykusu kaçtı. Acaba  o da  bir türlü vazgeçemediğim şu meret sigarayı içmek için mi uyandı diye düşünüyorum.
Bu istisnaların dışında, çoğunluk o saatlerde derin uykuda. O Uykuda ki insanların  içinde mutlaka;  bebek, yaşlı, hasta, sabah çok erken işe gidecek olanlar var…

Faruk Ceylan'ın Köşe yazısının devamını okumak için tıklayınız...

Hiç yorum yok: