22 Temmuz 2013 Pazartesi

Hülya Gürman’dan Şok açıklama


“ Büyükmandıra Belediye Başkanı  Çölgeçen, benim yaptırdığım Tenis kortu,Voleybol ve Basketbol  sahasını yıktırdı.”
Tenis kortu buradaydı.

Faruk Ceylan-Erdoğan Şendir-Hülya Gürman, 1999- 2004 döneminde Büyükmandıra Belediye Başkanlığı yaptığı dönemde, Büyükmandıra Futbol sahasının yanına yaptırmış olduğu Tenis kortu ile Voleybol ve Basketbol  sahasının Belediye Başkanı  M.Şükrü Çölgeçen tarafından yıktırıldığını iddia etti.
Hülya Gürman Başkan Çölgeçen tarafından yıktırılan spor tesisi hakkında şunları söyledi; “ Belediye Başkanlığım dönemimde, içinde Tenis kortu, Futbol sahası, Voleybol ve Basketbol sahası bulunan bir spor kompleks yaptırmıştım.  Bu spor kompleksindeki, Tenis kortu, voleybol ve basketbol sahaları Başkan Çölgeçen tarafından yerine halı saha yapılma gerekçesiyle yıktırıldı. Voleybol-basketbol sahalarının beton zeminine kadar yerinden söküldü. Başkan Çölgeçen, benim Başkanlığımda Meclis üyesiydi. Benden sonra iki dönemdir Başkan, Ancak benim bir dönemde yaptıklarımı, iki dönemde yapamamıştır. Halk beni yeniden Belediye Başkanı olarak görmek istiyor. Başkan Çölgeçen’de benim yaptıklarımı yıkarak, Hülya Gürman ismini silmeye çalışıyor. Çok üzüldüm. İnanın görünce ağladım. Gerekçeye bakınız, halı saha yapacakmış. Sayın Başkan. Allah aşkına Büyükmandıra’da başka halı saha yapacak yer mi kalmadı?
Baketbol ve Voleybol sahasının şimdiki hali.

O gün Belediyenin kıt imkanlarını kullanıp, sponsor firmalar bularak yaptığım tesislerin yıktırılması beni ziyadesi ile üzdü. İnanın ağladım. Bu nasıl bir zihniyettir? Topluma, Büyükmandıra gençlerine hizmet eden bir tesisi hangi zihniyetle yıktı. Akıl almaz bir durum. İnsanlar eser yapmak için çabalarken, Sayın M.Şükrü Çölgeçen’in nasıl bir haleti ruhuye ile mevcut spor tesisini yıktırdığını inanın anlamak çok güç. Bu tesis benim şahsıma ait bir şey değil, Büyükmandıra halkına aittir. O tesisin sahibi  Büyükmandıralılardır. Sayın Çölgeçen bunun hesabını seçimlerde Büyükmandıra halkına verecektir” dedi.  




Hiç yorum yok: