4 Temmuz 2013 Perşembe

Hülya Gürman “Büyükmandıra’da yarım kalan hizmetlerim var. Onları bitirmek istiyorum.”

Faruk Ceylan-1999-2004 döneminde  Büyükmandıra Belediye Başkanlığı yapan  Hülya Gürman, Belediye Başkanlığı sona erdikten sonra iki dönem Ak Parti’den aday olmuş ama kazanamamıştı.
Büyükmandıra eski Belediye Başkanı Hülya Gürman’la Sinanlı Belediye Başkanı Ali Alkan’ın makamında görüştük.  Gürman 2014 yılında yapılacak olan Yerel Yönetimler seçiminde yeniden Büyükmandıra Belediye Başkanı olmak için seçimlere katılacağını söyledi.
Hülya Gürman Adaylığı konusunda şu açıklamalarda bulundu; “ 30 Mart 2014 tarihinde yapılacak olan Belediye Başkanlığı seçimlerinde Büyükmandıra’dan yeniden aday olmayı düşünüyorum. 1999-2004 döneminde Ananavatan Partisinden Belediye Başkanı seçildim. Sonra iki kez Ak Parti adayı olarak seçimlere girdim. Bu iki seçimde de Belediye Başkanlığını kazanamadım. Sanıyorum ki kaybetmemde en önemli faktör Parti değiştirmem oldu. Bu benim oy kaybetmeme neden oldu. Parti değiştirmeseydim, belki hala Belediye Başkanı olabilirdim.
Vize’de Selçuk Yılmaz 2 dönemdir DP adayı olarak Belediye Başkanlığına devam ediyor. Parti değiştirmek maalesef bizim Bölgemizde kabul görmüyor.” Dedi.
30 Mart’ta yapılacak  olan seçimlerde hangi partiden aday olacağını sorduğumuz Gürman, sorumuza şöyle cevap verdi; “ Şu anda hangi partiden aday olacağıma karar vermedim. Talepler var. Kısa sürede kararımı vererek aday adaylığımı açıklayacağım. Bu seçimlerde Belediye Başkanı seçilirsem, Büyükmandıra’da yarım kalan hizmetlerimi bitirmek istiyorum.  Mevcut Başkan Sayın Çölgeçen, benim yarım kalan hizmetlerimi dahi  tamamlayamadı. Hizmet odaklı bir Belediyecilik yapmadı.  Büyükmandıra için kalıcı hizmetler yaptığına inanmıyorum. Yapılanlar ortada.
Vatandaşla görüşün, Başkan beyden ne kadar memnun olduklarını sorun.  Büyükmandıra için neler yaptıklarını da sorun lütfen. Vatandaştan öğreneceksiniz neler yapıp, yapmadığını.
Büyükmandıra 60 yıllık bir Belediye. Hemşehrilerimiz özellikle son yıllarda hak ettikleri hizmeti alamadılar. Belediye Başkanı  seçilirsem, Büyükmandıra için çok önemli projelerim var. Bu projelerimi hayata geçirmek, Beldemi modern bir kent haline getirmek istiyorum.” Dedi.

Hiç yorum yok: