30 Ekim 2015 Cuma

KIRKLAR YENDİ GELDİ!

Tribün

Faruk CEYLAN
farukceylan39@gmail.com
Kırklarelispor’un Menemen Belediyespor maçının oynanacağı  30 Ekim Cuma  günü  Sınır Kent Gazetesinde ki “Tribün” köşemden, “Haydi Kırklar yende gel” başlıklı yazımı yayınlamış, Kırklarelispor’a güvendiğimi ve deplasmanda kazanacağını iddia ederek; “ Yeşil beyazlı ekibimize güveniyorum. Menemenspor’u yeneceğine ve Zirveye çıkacağına da inanıyorum. Deyim yerinde ise ben bu totemi çok yapıyorum.” Diyerek belirtmiştim.  Önsezilerim beni yine yanıltmadı ve Kırklarelispor zor deplasmanda kazanarak hanesine üç puan daha yazdırdı.
 Aslında ben Kırklarelispor’a  ilk maçından beri güveniyorum. Puan kaybedip ligde alt sıralara  doğru giderkende   Kırklarelispor’un toparlanıp kazanacağını ve  zirve mücadelesine  ortak olacağını yazmıştım. O gün  beni eleştirenler, “tabi senin canın öyle istiyor da zor.” Diyenler  sanırım şimdi bana hak verdiler.
Tekrar söylüyorum bu grupta her an her şey olabilir. Yeterki Kırklarelispor  sahaya kazanmak için çıksın. Bunu istesin...
Kırklarelispor geçtiğimiz iki haftayı galibiyetle kapattı ve ligdeki şanssızlığını kırdı. Bu hafta aldığı altın galibiyetle de üçte üç yaptı. Şimdi  yakaladığı galibiyet serisi ile  kaybettiği puanları toplama zamanı.
Kırklarelispor  önümüzde ki hafta  Lüleburgaz  stadında Sarıyer ile karşı karşıya gelecek. Ben Kırklarelispor’un bu maçtan da 3 puanla ayrılarak galibiyet serisine devam edeceğine, zirve yarışını sürdüreceğine  inanıyor, Kırklar’ın evlatlarına başarılar diliyorum.


Hiç yorum yok: