18 Haziran 2012 Pazartesi

Murat Baytaroğlu’ndan bombardıman…


Kırklarelispor’u 3.lige çıkaran 13 futbolcu Başkan Can ve yönetimini mahkemeye veriyor.
Faruk CEYLAN-Kırklarelispor’un eski ve yeni futbolcuları Antrenör Bilgin Erdem ve Kulüp Başkanı Volkan Can’a ateş püskürüyor.
Kırklarelispor’un Amatör kümeden 3.lige yükseldiği yıl takımı şampiyonluğa ulaştıran futbolcular ellerindeki alacak senetlerinin antrenör Bilgin Erdem tarafından paralarının ödeneceği gerekçesiyle alındığı ve senetlerin Başkan Volkan Can’a verildiği, ve Şampiyonluk pirimlerinin kendilerine ödenmediğini iddia ederek konuyu bir yerel gazete aracılığı ile kamuoyu ile paylaşmışlardı.  İddia sahibi futbolcular adına açıklama yapan Tayfun konuyla ilgili ellerinde kamerayla çekilmiş görüntülerin de olduğunu söylemişti. Şampiyonlukta büyük pay sahibi olan Kaleci Serkan ise , “Takımın şampiyon olması için tüm arkadaşlarımızla canımızı dişimize taktık. Verdiğimiz savaşı kazanarak Kırklarelispor’u 3.lige çıkardık. Elimizdeki alacak senetlerimizi antrenör Bilgin Erdem bizlerden topladı.  Şampiyonluk pirimlerimizin  ödeneceğine, antrenörümüzün  bizim haklarımızı koruyacağına inandığımız için final maçı öncesi senetleri kendisine teslim ettik. Final maçından sonra şampiyon olduk. Kutlamaların ardından bizlere vaad edilen şampiyonluk pirimi ödenmediği gibi alacak senetlerimizde Bilgin Erdem tarafından Başkan Volkan Can’a verilmiş. Başkan Can değişik zamanlarda Basına , kimseye bir kuruş borcumuz yok. Hiçbir futbolcunun kulübümüzden alacağı yok diye açıklamalarda bulunuyor. Şampiyonlukta alın teri olan tüm arkadaşlar alın terimizin,emeğimizin hakkını Volkan Can’a da, Bilgin Erdem’e de helal etmeyeceğiz. Hakkımızı  almak için yargıya baş vuracağız.”dedi.

Bu gelişmelerden sonra, Bilgin Erdem hakkında futbolcu Murat Baytaroğlu basına bir açıklamada bulunarak, antrenör Bilgin Erdem’e verdi veriştirdi.   Futbol hayatı 30.03.1985’te  Kırklarelispor’da başlayan Baytaroğlu, Edirnespor,Kartalspor,Eyüpspor,Kardemir D.Ç.Karbükspor, Ş.Urfaspr,G.Osmanpaşaspor ve Güngörenspor’da  geçirdiği başarılı futbol yaşamından sonra geçtiğimiz sezon futbola başladığı Kırklarelispor’la anlaşmış ve başarılı bir sezon geçirmişti.  Baytaroğlu’nun Teknik yönetimi ve Bilgin Erdem’i ağır bir şekilde eleştirmesinden sonra Kırklarelispor antrenörü Bilgin Erdem’de Baytaroğlu’nun açıklamalarına cevap vermişti. Baytaroğlu’da Bilgin Erdem’in açıklamalarından sonra gazetemiz ofisine gelerek Bilgin Erdem ve Kulüp yönetimi hakkında şu açıklamaları yaptı; “Benim sezon başı Kırklarelispor’a geliş sebebim yönetimin israrları ve Kırklareli’li olmamdan kaynaklanmıştır. Kimseye beni alın, geleyim, Kırklarelispor’da oynayayım demedim.  Asla böyle bir talebim olmadı. Güngörenspor’da geçirdiğim sakatlıktan sonra Kırklareli’li olmam ve yönetimdeki insanları tanımam sebebiyle gelen teklifi 5 dakika süren bir görüşmeden sonra kabul ettim. Bu transferde parasal olarak da bir dayatmam olmadı ve bu güne kadar hiçbir transferimde yapmadığım kadar fedkarlıkta bulundum. Futbol kariyerime göre cüzi bir rakama imza attım. Sırf kulüp içinde ikilik yaratmamak için yeni transfer edilen 5 futbolcuya ne ödendiyse bende o paraya razı oldum. Bunları açıkça anlatmamın sebebi Bilgin Erdem’in basına yaptığı açıklamada   benim aldığım parayla ilgili konuşmasıdır. Bilgin Erdem’in yaptığı bütün açıklamalar yalandır. Benden önce Kırklarelispor’da futbol oynayıp Kırklarelispor’u şampiyonluğa taşıyan futbolcularında basına yaptığı açıklamalardan bunun doğru olduğunu açıkça gördük. Kırklarelispor’da oynadığım süre içinde hiçbir takım arkadaşım bana insani anlamda yanlış bir davranışta bulunduğumu söyleyemez. Buna Kırklarelispor yönetimi ve özellikle Volkan Can’da dahildir. Hakkımda olumsuz hiçbir şey söyleyemezler.
Ben Kırklarelispor’a daha amatör kümede oynadığı yıllardan beri sürekli yardım ettim. Bir Kırklareli’li olarak, şehrimin takımına her anlamda yardım ettim,destek oldum,malzeme yardımında bulundum. Buna geçtiğimiz sezonda dahildir. Hep Kırklarelispor’un başarısı için çalıştım. Hem oyuncu olarak, hem de Kırklareli’li Muarat Baytaroğlu olarak. Bundan dolayı pişman da değilim.
Ancak üzücü olan şey Bilgin Erdem’in benim hakkımda yaptığı asılsız açıklamalara karşın Volkan Can sessiz kalıyor. Oysa benim Kulübüme yaptığım maddi ve manevi  destekler karşısında  Volkan Can sessiz ve duyarsız kalmamalıydı.  Çünkü benim Kırklarelispor için yaptıklarımı en iyi bilen kişi Volkan Can ve Yönetimdir.  Ben bu sezon Kırklarelispor’da kadroya girdiğim ancak oyuna dahil edilmediğim hiçbir maçta resmi olarak hak ettiğim halde maç başına almam gereken ücreti  kendi isteğimle kabul etmedim ve  almadım.   Maç başına anlaştığım halde kadroda olduğum için mecburen ücretimin ödeneceği halde  son 8 maçta Bilgin Erdem’in bana karşı tutumundan dolayı,takımın ahengini bozmamak için kendi isteğimle maçlara çıkmadım ve 20 bin lira maddi kayıp yaşadım. Eğer parayı çok seven bir insan olsaydım sessiz sedasız durumu idare eder ve paramı alırdım. Ben bir profesyonelim ama Kırklarelispor benim  futbola başladığım ve bu güne gelmeme sebep olmuş bir kulüp. Bu konuda profesyonel davranmadım ve takımımı düşündüm. Kendi maddi kaybımı deği.  Bunları herkes bilsin kimin ne olduğunu anlasın diye anlatıyorum. Benim bu kulüpten alacağım 3-5 milyar fazla paraya ihtiyacım yok. Bunu Volkan Can’da, Bilgin Erdem’de çok iyi bilir. Beni tanıyan Kırklareli’li hemşehrilerimde.
Gazeteniz aracılığı ile Kırklarelispor severlere seslenmek istiyorum, her şey sizin gördüğünüz gibi değil, her şey toz pembe değil sevgili Kırklarelispor taraftarı. Bir çok insanın bildiği,gördüğü şeyleri anlatmaktan çekiniyor. Birilerinden korktukları için değil, sadece Kırklarelispor’a zarar vermemek için. Kırklarelispor düşmanı olarak lanse edilmemek için.  Ancak artık bir takım gerçeklerin Kırklareli’lilerle paylaşılma zamanı gelmiştir. Bilgin Erdem’ler, Volkan Can’lar geçicidir. Bizim gibi… 
Kalıcı olan kurumlardır. Bundan 10 yıl önceki Başkanı, Antrenörü kaç kişi hatırlar ki?
Kimse kulübü babasının iş yeri olarak görmemelidir. En başta Kırklarelispor’u profesyonel lige çıkaran kardeşlerimin alın teri iade edilmelidir. Hakları ödenmelidir.  Kendi başarınız için  birilerini ezmeyeceksiniz.  Kırklarelispor’un bu günlere gelmesinde en büyük pay sahibi olan, 10 yıldan fazla bir zamandır amatörden, profesyonel lige çıkamayan Kırklarelispor ‘u şampiyon yaparak 3.profesyonel lige çıkaran futbolcu kardeşlerimizin yerel basında yaptığı açıklamalara Bilgin Erdem neden cevap vermiyor? Maçtan önce futbolcuların alacak senetlerini ellerinden alarak, maçtan sonra  paranızı ödeteceğim diyen Bilgin Erdem bu senetleri neden fıutbolculara değil de yöneticilere vermiştir. O futbolcuların alın terini sana güvendikleri halde neden kendilerine vermedin?  Sen yöneticimisin?, antrenörmüsün? Bilgin Erdem.  Son sözüm ise bana kimse Kırklarelispor’luluk öğretemez , anlatamaz. Bilgin Erdem’e buradan bir kez daha sesleniyorum, YA OLDUĞUN GİBİ GÖRÜN, YA DA GÖRÜNDÜĞÜN GİBİ OL . Kimseye iki yüzlü oynama. Volkan Can’da  artık buna  bir son vermelidir.

Hiç yorum yok: