29 Haziran 2012 Cuma

MHP Merkez İlçe Başkanı Kürşad Yamaner Akparti İl Başkanına fena gol attı..!


Kırklareli gündemi

Faruk Ceylan

Geçtiğimiz günlerde Ak Parti İl Başkanlığında, İl Başkanı Hüsmen Terkin  törenle rozet takarak Ak Partiye üye kaydını gerçekleştirdiği MHP’si Merkez İlçe yöneticileriyle Basına poz vermiş ve partisine yapılan bu önemli katılımla sükse yapmıştı. Önemli haber bir yerel gazetede de yer almıştı.
Basına haber olan bu katılımın ardından MHP’si Merkez İlçe Başkanı Kürşad Yamaner Gazetecilere yaptığı açıklama ile Ak Partiye katılan MHP’si Merkez İlçe yöneticilerinin 3 ay önce MHP’sinden ihraç edildiğini, Merkez yönetimiyle bir ilgilerinin olmadığını ifade ederek, alınan kararın suretini de Basınla paylaştı. 
Ak Parti İl Başkanı Sayın Terkin’in MHP Merkez İlçe yöneticileri olduğunu ifade ederek ,  halen yöneticiymiş gibi lanse edip,   Basında paylaştığı bu katılım Başkan Yamaner’in açıklamasıyla fiyaskoya dönüştü.  Hadise kamuoyunda “ Kürşad Başkan, Hüsmen Başkana fena gol attı “ şeklinde yorum buldu.
Hüsmen Terkin’in tecrübeli bir siyasetçi olarak böyle ters köşeye yatması hiç hoş olmadı.  Ancak bu sayın Terkin’in suçu değil. Çünkü Hüsmen Terkin uzun yıllar Kırklareli’nden ayrı kalmış. İstanbul’da siyaset yapmış, bu arada küçükler büyümüş, gençler yaşlanmış kısacası  bu dereden çok sular akmış. Etrafındaki danışmanları, bilgilendirenleri, bazı konuları araştırıp kendilerine doğru bilgiler aktarmalıydı. 
Bir yerlerden kovulup soluğu Ak Partide alacak olan başkaları da olabilir dikkatli olmak lazım. Yoksa  böyle her gelene inanıp Basına poz vermek  mahcubiyet doğurur. Bu mahcubiyetler sonunda güven kaybına neden olur.
Sayın Terkin’le önceki gün bir giyim mağazasının açılışında Has Parti GİK üyesi Hikmet Yıldırım’ın tanıştırmasıyla  müşerref oldum. İl Başkanlığı koltuğuna oturduğunda  kendisine hayırlı olsun demek için  telefonla randevu istedim,  birkaç kez de danışmanlarından randevu istedim, ancak umuyorum kendileri çok yoğun olduğu için bana  zaman ayıramadılar. Allah hayırlı işler versin. İşler yoğun olsunda ben görüşmesem de olur…
   1976 yılından beri Ulusal ve yerel  Basın da yer alan, Kırklareli’nin en eski gazetecilerinden biri sayılırım. Bağlı olduğum değerlerden ve inançlarımdan taviz vermedim ancak daima  doğruları yazmaya çalıştım,  inşallah bundan sonra da yazmaya devam edeceğim.  Bu arada  her yiğidin gönlünde bir aslan yatar, herkesin siyasi bir görüşü vardır.  Doğal olarak benimde bir siyasi görüşüm  var ama hiçbir partinin üyesi değilim,  her siyasi görüşe de eşit mesafede yaklaşmaya çalışıyorum. Gazeteci olarak da kendi siyasi görüşümde olanları da yeri geldikçe yazarak eleştirebiliyorum. Hal böyle olunca  CHP’li olmadığım halde CHP’nin  hizmetlerini yazıyorum, Has partili olmadığım halde Has Partiyi yazabiliyorum, Ak Partili olmadığım halde Milletvekili Şenol Gürşan’ı (Daha milletvekili olmadan önceden), eski İl Başkanı Emin Tunç’u, yönetim Kurulu üyesi Kadir Doğan’ı yazabiliyorum.
Gazeteci olarak tarafıma en çok bilgi Belediye Başkanımız Cavit Çağlayan,Başkan Yardımcısı Ünal Başkur ve Ak Parti eski İl Başkanı Emin Tunç’tan gelmiştir.  Bende gelen bilgilerin haber değerine göre bunları daima değerlendirmişimdir.
Sözün özü beni ciddiye alanı bende ciddiye alırım. Almayan umurumda olmaz.

Hiç yorum yok: