16 Ocak 2014 Perşembe

CHP Kaynarca Belediye Başkan Adayı Türker; “ Hiç kimse kimse Cumhuriyet Halk Partisinden daha büyük değildir.”


Faruk Ceylan-Erdoğan Şendir-CHP Kaynarca Belediye Başkan Adayı Serdar Türker’e  Kaynarca için yapacaklarını ve seçimde kazanma şansını sorduk. Türker, İddialı açıklamalarda bulunarak,  halkın büyük desteği ile seçimi rahat kazanacağını söyledi.
CHP Kaynarca Belediye Başkan adayı Türker, Şaban Özmeral’in CHP’den istifa ederek Bağımsız aday olmasını da eleştirdi ve hiç kimsenin Cumhuriyet Halk Partisinden daha büyük olmadığını belirtti.
CHP Belediye Başkan adayı Serdar Türker konu ile ilgili şunları kaydetti; “Ben Kaynarca doğumluyum. Eşimde Kaynarcalı’dır. Kaynarca ile irtibatım hiç kopmadı. Görevim sebebiyle Kaynarca dışında çalıştıysam da Beldemden hiç kopmadım. Köklerim burada. Kaynarcalı hemşehrilerimin , iyi günlerinde, kötü günlerinde hep yanlarında oldum.  Hafta sonlarımı çoğunlukla Beldemde geçirdim.
Kaynarca benim doğduğum büyüdüğüm bir yer.  Kaynarca’da doğmaktan, Kaynarca’lı olmaktan gurur duyuyorum.
Beldemin sosyal etkinliklerinde de sürekli bulundum.  Kaynarcaspor’un maçlarına geldim. Bildiğiniz gibi bende gençlik yıllarımda Kırklarelispor ve Edirnespor’da profesyonel futbolcu olarak futbol oynadım.
Şaban Özmeral abimiz bizim büyüğümüz ve partimizin Belediye Meclis üyesidir. CHP’den istifa ederek, Belediye Başkanlığına Bağımsız aday olarak adaylığını koyması bence bir hatadır. Partimizin Kaynarca’da durumu ortada. Kendisinin bu seçimde az bir oy alacağını sanıyorum.  Kendisi partinin üzerine geçeceğini zannediyor ama  hiç kimse Cumhuriyet Halk Partisinden daha büyük değildir..
Beldemizde insanların kemikleşmiş bir Atatürk sevgisi olup bu sebeple yıllardır Atatürk’ün partisi Cumhuriyet Halk Partisine oy vermektedirler.
Ben yıllarca Banka Müdürlüğü yaptım. Ululararası firmalarda yönetici olarak çalıştım. Dürüstlüğüme  ve çalışkanlığıma güveniyorum.
Çalışmalarıma aralıksız  devam ediyorum.  Kaynarca Halkı sağ olsunlar beni kucaklıyor ve bağırlarına basıyorlar. Bu seçim benim için rahat bir seçim olacak ve seçimi rahat kazanacağım.
Belediye Başkanlık Makamına oturduğumda Kaynarcamıza çok kaliteli hizmetler yapacağım. Projelerim hazır. Kaynarca’nın Tarihsel ve Kültürel yapısını ortaya çıkararak Beldemizi bir Turizm Beldesi haline getireceğim.  Kaynarca’yı  kesinlikle köy vasfından kurtarıp, Bölgemizde örnek alınacak bir Kent haline getirecek, Türkiye çapında tanıtımını yapacağım. Sizin aracılığınızla halkımıza  bunun sözünü veriyorum.  “ dedi.


Hiç yorum yok: