9 Ağustos 2017 Çarşamba

Filiz Hoca Okulu İçin Tatilinden Vazgeçti!

*İstiklal Orta Okulu Resim Öğretmeni Filiz Hepson,  yazın yakıcı sıcağına  aldırmadan yaz tatilinden feragat ederek okulu için  çalışıyor.

Faruk CEYLAN-Okul Müdürlüğünü Nejat Büyükyakalı’nın, Müdür yardımcılığını Murat İlhan’ın yaptığı İstiklal Orta Okulunun  Resim Öğretmeni Filiz Hepson, Okulu için yaz tatilinden feragat ederek, yazın yakıcı sıcağına  aldırmadan  bahçe duvarlarına çizdiği yağlı boya resimlerle okulunu güzelleştirmek için çalışıyor.
Filiz hoca ile Hava sıcaklığının 40 dereceyi geçtiği öğlen sıcağında, İstiklal Orta Okulunun duvarlarına harika resimler yaparken tesadüfen tanıştım. Ayak üstü sohbetimizde okulun Resim öğretmeni olduğunu  öğrendiğim Filiz hoca, okullarında  kapsamlı bir bakım onarımın başladığını, Müdür ve Müdür Yardımcısının çalışanlarla birlikte biz  tatildeyiz demeden bakım onarım işine iştirak ettiklerini, günün tamamını okulda geçirdiklerini belirterek, kendisinin de boya badana işlemi biten bahçe duvarlarına güzel bir görünüm kazandırabilmek için resim çalışmaları başlattığını söyledi.
Havalar çok sıcak. İnsanlar sıcaktan evden dışarı çıkamıyorlar. 40 dereceyi geçen  sıcakta bu işi yapmak zor olmuyor mu?  Şeklinde sorduğum soruya, İstiklal Orta Okulu Resim Öğretmeni Filiz Hepson şöyle cevap verdi; “ İşimi çok seviyorum, öğrencilerimi de evladım gibi seviyorum. 
Bu yüzden ne sıcaktan etkileniyor, ne de yoruluyorum. Aksine işimi yaparken dinleniyorum. Okulumun güzel bir görünüm kazanması beni ziyadesi ile mutlu ediyor. İşini seven herkesin yaptığı işten haz aldığına inanıyorum.
Sizinde belirttiğiniz gibi yaz tatilinde böyle bir çalışma yapma mecburiyetim yok ama içim rahat etmiyor, yapılan güzelliklere katkı sağlamayı gönüllü olarak  kabul ediyorum.  Devletin okullarında okuduk, meslek sahibi olduk ve geçimimizi mesleğimiz sayesinde sağlıyoruz. Bizim Devletimize  ve çocuklarımıza borcumuz var. Dolayısıyla  gücümüz nispetinde onlara en güzel imkanları sağlamak için çalışarak borcumuzu ödediğimize inanıyorum.  
Okul Müdürümüz Nejat bey ve Müdür Yardımcımız Murat bey de bakım onarım çalışmalarında gönüllü olarak  işçilerle birlikte çalışıyorlar.  Benim yaptığım onların yaptığının yanında  az kalıyor. Bu okul bizim evimiz, öğrencilerimizde evlatlarımızdır. Biz özel bir şey yapmıyor, yapmamız gerekeni yapıyoruz.” dedi.
Filiz hoca ile tanıştıktan sonra Okul MüdürüNejat Büyükyakalı ile de görüştüm. Genç Müdür; “ Lütfen  bizi haber yapmayın.Taktir etmeniz her şeyin üzerinde. Biz çalışma arkadaşlarımızla okulumuz için her zaman özveriyle çalışıyoruz.   Filiz hocamın size söylediği gibi bu özel bir durum değil. Biz Okulumuz için sadece şimdi değil  her zaman çalışıyoruz.” dedi.
Nejat Müdür haber konusuna sıcak bakmadı ama ben örnek teşkil etmesi açısından bu güzellikleri kamuoyu ile paylaşmayı uygun buldum ve  haberi yaptım.  

Okul Müdürü Nejat  Büyükyakalı’yı, Müdür Yardımcısı Murat İlhan’ı ve Resim öğretmeni Filiz Hepson’u gönülden kutluyor, örnek alınmalarını diliyorum. 





Hiç yorum yok: