4 Ekim 2016 Salı

“Futboldan ne kadar anladığıma siz karar verin!”

Faruk Ceylan
farukceylan39@gmail
Kırklareli Günlüğü

Fenerbahçe'nin 1milyon üye proje toplantısı Kırklareli 288 Kafe restoranda gerçekleşti.  Kırklareli Fenerbahçeliler Derneğinin düzenlediği yemekli toplantıya eski Fenerbahçeli futbolculardan Hasan Özdemir (Rambo Hasan), Kemalettin Şentürk ve  Saffet Akbaş ile Fenerbahçe Televizyonu Yönetim ekibinden eski gazeteci Orhan Zeki Ak, Semih Alcı, Berk Uçmak,  kulüp yöneticileri ve 1 milyon üye projesi yöneticisi Miraç Çam, Kırklareli Milletvekili Vecdi Gündoğdu, Başsavcı İlyas Yavuz, Belediye Başkanı Mehmet Siyam Kesimoğlu ve Başkan Yardımcısı Adem Sevim  katıldı.
Belediye Başkanı Mehmet Siyam Kesimoğlu espirileri ve fıkralarıyla gecenin en renkli kişiliği oldu, geceye neşe kattı.  Başkan Kesimoğlu yaptığı konuşmada;  “ Ben siyasetçiyim. Fenerbahçeli, Galatasaraylı ve Beşiktaşlılardan oy alıyorum. Benim takımım yok. Tüm takımları çok seviyorum. Hanım tarafından Fenerbahçeliyim. Eşim, Kayınpederim, Kayınvalidem Fenerbahçeli, oğlum fanatik Fenerbahçeli, ailede herkes Fenerli.  Bende  bu yüzden hanım tarafından Fenerbahçeliyim.
Aslında futboldan da çok anlamam. Şimdi sizlerle bir anımı paylaşacağım, sonra  futboldan ne kadar anladığıma siz karar verin.” Dedi ve yaşadığı bir anıyı yemeğe katılanlarla şöyle paylaştı; “ 1972 yılıydı. Babaeski Orta Okulunun basketbol takımındaydım. Bu takım grup maçlarında birinci olduktan  sonra Türkiye Şampiyonasında   Kırklareli’ni Babaeski Orta Okulu olarak temsil etmeye hak kazandı. Turnuvada tüm rakiplerimizi yenerek Türkiye şampiyonu olduk. Sonraki yıllarda da hep basketbolla ilgilendim. Futbola merakım olmadı.

Milletvekili olduğum ilk yıllardı Lüleburgazspor’un bir lig maçı için Ankara’ya geldiğini bir arkadaşımdan öğrendim ve arkadaşımla birlikte memleket takımı  Lüleburgazspor’un maçını izlemeye gittik. Maç başladı, Lüleburgazspor’un üstün  bir oyun sergilediği maçın ilerleyen dakikalarında Lüleburgazspor antrenörü bir oyuncu değişikliği yaptı. Bunun üzerine arkadaşım, olur mu ya? Sahanın en iyi oyuncusunu çıkardı. Bu nasıl antrenör?  Diye söylenmeye başladı. Bende basketbol mantığı ile neden kızıyorsun canım biraz sonra tekrar oyuna alır. Deyince, arkadaşım bir kahkaha attı ve Futbolda oyundan çıkan tekrar oyuna alınmaz. Dedi. Şimdi gelin Futboldan  ne kadar anladığıma siz karar verin! “ dedi. Başkan Kesimoğlunun bu anısı salonu kahkahalara boğdu. Tabi ki bu anıyı nükteli anlatımıyla Başkan Kesimoğlu’ndan dinlemek gerek…

Hiç yorum yok: