29 Haziran 2015 Pazartesi

Yine, yeni, yeniden

Kırklareli Günlüğü

Faruk CEYLAN

Çok değerli okurlarım,  SINIR KENT’ten hepinize merhaba Bundan sonra SINIR KENT Gazetesi’nden sizlere seslenecek, haber, röportaj ve köşe yazılarımla, Kırklareli sorunlarının çözümü noktasında gözünüz, kulağınız, sesiniz  olmaya devam edeceğim. Eleştiri  ve önerilerinizi de “KIRKLARELİ GÜNLÜĞÜ” köşemden değerlendirmeye çalışacağım.
Eskiler bilir ama ben yinede hatırlatmak istiyorum, Gazetecilik hayatım 1977 yılında Hergün Gazetesi’nde başladı, daha sonra Hergün Gazetesi’nden Son havadis Gazetesi’ne geçtim. Sonhavadis Gazetesinde, Haberciliğin yanı sıra “KIRKLARELİ GÜNLÜĞÜ” adlı köşemden siyasi  yorum ve eleştiri yazıları yazdım. Yani “Kırklareli Günlüğü” köşemin geçmişi o yıllara dayanır. Bu köşeyi gittiğim  her gazeteye taşıdım.  Sonraki durağım Tercüman Gazetesi oldu. Tercüman Gazetesi ile anlaşarak, burada da siyasi  haber, röportaj ve spor yazıları yazdım.
 1983 yılında  ulusal basın tecrübemi yerel basında Yeşilyurt Gazetesi ile sürdürmeye başladım. Yeşilyurt Gazetesi’nde,  spor konulu, yorum ve eleştiri yazıları yazdım, Gazetenin Spor Sorumlu Müdürlüğü görevini yürüttüm.
1988 yılında Memuriyet hayatım başladı. Memuriyet sürecinde de Yeşilyurt ve Önadım  Gazetelerinde spor yazıları yazarak spor yazarlığı konusunda bayağı bir  yol kat ettim. Bu arada “TRİBÜN” adlı spor köşemden spor yorum ve eleştiri yazıları yazdım.  Tercüman Gazetesi’nin Kırklareli Muhabirliği görevini de sürdürmeye  devam ettim. Ardından dört  yıl Sabah Gazetesi’nin ve Atv’nin  Kırklareli muhabirliğini yaptım. Atv’de, Salim Tiran arkadaşım benimle birlikte kameraman olarak çalıştı. Salim arkadaşımla Atv ana habere bir çok haber girerek Kırklareli adını ülke çapında duyurma yı başardık.
 Sabah Gazetesi  Yurt Haberleri Müdürü Ali Birerdinç’in Star Gazetesi Genel Müdürlüğü’ne gelmesiyle ve onun isteği üzerine Star Gazetesine geçtim. Star Gazetesi’nin Trakya Bölge Sorumluluğunu üstlendim. Memuriyet hayatıma noktayı koyduktan sonra ulusalda günlük olarak yayımlanan Yeni Sabah Gazetesi’nin iki yıl  Trakya Bölge Müdürlüğü görevinde bulundum. Yeni Sabah’ın yanısıra  bu gün itibari ile  250 bin tekil okuyucu sayısına ulaşan “Kırklareli Haberci” adlı bir blog site hazırlayarak okurlarımla internette de buluştum.
1988 yılında memuriyet sebebiyle ayrıldığım, Elmas Cankurt’un sahibi olduğu Yeşilyurt Gazetesinde emekli olduktan sonra   üç  yıl çalıştım ve  Cankurt’un sahibi olduğu kardeş gazete Yeni Emek Gazetesinde Yazı İşleri Müdürü olarak göreve başladım. İki yıl  bu görevi sürdürdükten sonra  DA ulusal gazetelerle aynı anda  bayi standlarına giren, günlük yayımlanan ve Yay-Sat tiraj raporlarına göre günlük binbeşyüz satış rakamlarını zorlayan, Kırklareli’nin en çok satan rakipsiz  gazetesi,  Kırklareli Gazetesi ile anlaşarak;  haber, yorum ve eleştiri yazılarımla okurlarımla Kırklareli Gazetesinde buluştum. Gazetemizin Kırklareli’de en çok okunan  gazetelerin başında gelmesi sebebiyle  daha geniş bir okur kitlesine ulaştım.
Gazetemizin İmtiyaz Sahibi Özden Ural, Kırklareli Gazetesinden sonra, Kırklareli Gazetesi  grubuna ait  ikinci bir günlük Gazete olan “SINIR KENT” Gazetesini Yayım hayatına sunup,  Kırklarelili okurlarla  buluşturdu. Bende yayım hayatına merhaba diyen bu gazetenin Yazı İşleri Müdürlüğüne getirildim. Umuyorum ki Kırklareli gazetemizde olduğu gibi, Sınır Kent’le de yayın hayatına yeni bir ses ve soluk getireceğiz.  Bunun için siz değerli okuyucularımızın desteği çok önemli. Kırklareli Gazetesine sahip çıktığınız gibi, Sınır Kent gazetemize de sahip çıkacağınıza inancım tamdır.   
Bu inançla siz vefakar okurlarıma bundan böyle  “SINIR KENT” gazetesinden seslenecek, her zaman olduğu gibi gözünüz  kulağınız sesiniz  olmaya devam edeceğim. Kırklareli’nin sorunları ve  çözümü için bana farukceylan39@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.
Tüm okurlarımı SINIR KENT’ten sevgi ve saygıyla kucaklıyor, mutlu, umutlu, aydınlık günler diliyorum.




Hiç yorum yok: