10 Kasım 2011 Perşembe

Şenol Gürşan; "Kırklareli’nde CHP’liler beni durdurup kurtarın bizi bunlardan diyorlar. Belediyelerinin başarısızlığını biliyor ve kurtulmak için gün sayıyorlar"


*Gürşan; "Sadece Kırklareli Belediyesini değil, İlçe Belediyeliklerini de kazanacağız."

Haber: Faruk Ceylan
Fotoğraflar: İrfan Özeklioğlu
AK Parti Kırklareli Milletvekili Av. Şenol Gürşanın da katıldığı bayramlaşma töreni yoğun katılımla gerçekleşti. Tören salonu Ak partilileri almadı, ayakta kalan partililer izdiham oluşturdular.
Açılış  konuşması  AK Parti Kırklareli İl Başkanı Emin Tunç’tan geldi. İl Başkanı Tunç
“Sevgili dava arkadaşlarım hepinizin Kurban Bayramını kutluyorum. Salondaki yoğun katılım beni çok duygulandırdı. Kırklareli olarak AK Partinin ilimizde 14 bin üyesi var. Her üye bir üye getirse; 28 bin üyemiz olur. İşte o zaman Başbakanımızın karşısına 28 bin üye ile çıkarız. AK Parti İl Teşkilatı olarak ilk hedefimiz Kırklareli İl Belediye Başkanlığı ve Kırklareli ilçe Belediye Başkanlıklarını kazanmaktır” dedi. 

 
Ardından AK Parti Kırklareli Milletvekili Av. Şenol Gürşan partililere hitab etti. Gürşan partililerin bayramını kutladıktan sonra şunları söyledi; “AK Parti Kırklareli’nde artık salonlara sığmıyor. Bundan sonraki bayramlarımızı daha geniş salonlarda kutlayacağız. AK Partimiz Kırklareli’nde hızla büyüyor..  Bu neyi gösteriyor biliyormusunuz? Başbakanımız Sayın Tayyip Erdoğan’a Kırklareli Belediye Başkanlığını kazanacağımızı müjdeleyeceğiz işte onu gösteriyor” deyince partililer buna alkışlarıyla cevap verdiler.
Milletvekili Gürşan konuşmasının devamında; “Kırklareli’nde CHP’liler beni yolda durdurup kurtarın bizi bunlardan kurtarın artık deyip yalvarıyor. Artık CHP’liler de kendi partilerinin Belediyelerinin başarısızlığını çok iyi biliyorlar ve kurtulmak için gün sayıyorlar. İnanıyorum ki, sadece Kırklareli Belediyesini değil, Kırklareli’mizin İlçe Belediyelerini de kazanacağız.
Babaeski’de Ortak Akıl adlı bir Programa katıldım. Orada 3 vekillik çalışma sözü verdim. Ben 3 vekillik çalışacağım. Buna mecburum. Diğer iki vekil arkadaşın yerine de çalışacağım” dedi.


Hiç yorum yok: