19 Kasım 2011 Cumartesi

Kırklarelispor Antrenörü Erdem; “İzmir’dan taraftarımızı sevindirecek bir sonuçla döneceğiz.”

Faruk Ceylan-Sahasında  Körfez Futbol kulübü ile yaptığı puan mücadelesinde, son saniyede 1 puan kapan Kırklarelispor Pazar günü Altınorduspor’u yenerek 3 puan almayı hedefliyor.
Maç öncesi kendisiyle görüştüğümüz Bilgin Erdem, Kırklarelispor’un oyandığı güzel oyunu golle süsleyemediğini, bu hafta  Altınorduspor’u yenerek Kırklareli’ne galibiyetle dönmek istediklerini söyledi. Antrenör Erdem, maç öncesi  bizimle görüştüğü her maçtan  puan aldıklarını dile getirerek,    Hangi maç öncesi beni arayıp görüştüyseniz biz o maçlardan hep puan aldık.  Altınordu maçı öncesi de beni arayarak görüşme istemeniz beni sevindirdi. Buna uğurmu, totemmi desek bilmiyorum ama ben bu haftada mutlak puan, ya da puanlar kazanacağımıza inanıyorum.  Takımımızın mücadele ve golden çok şansa ihtiyacı var. Sahada yaptığımız mücadeleden memnunum. Ancak oyuncularım buldukları gol pozisyonlarını mucize kabilinden kaçırarak adeta zoru başarıyorlar. Bu şanssızlığında sona ermesini diliyor, bulduğumuz pozisyonların artık gol olmasını istiyoruz. İnşallah Pazar günü İzmir’den taraftarımızı sevindirecek bir sonuçla döneceğiz. “ dedi.
 Geçtiğimiz sezon Kırklarelispor forması giyen başarılı forvet oyuncusu Yavuz Ayazoğlu'da eski takımı Kırklarelispor’a  karşı forma giyecek. Kırklarelispor'da oynadığı dönemde başarılı futbolu ve attığı gollerle  ile hafızalarda yer eden  Yavuz Ayazoğlu 2011-2012 sezonunda Altınordu takımına transfer olmuştu. Oldukça çekişmeli  geçmesi beklenen Altınordu Kırklarelispor mücadelesi Buca İlçe Stadyumunda oynanacak. Saat 13.30'da başlayacak olan mücadeleye Altınordu taraftarının yoğun ilgi göstermesi bekleniyor.
Kırklarelispor-Altınordu 3.ligde iki kez karşı karşı karşıya gelmişti. Bu maç iki takım arasında üçüncü karşılaşma olacak.



Hiç yorum yok: