20 Kasım 2011 Pazar

Kırklarelispor‘da hedef Mardin maçıyla çıkış yakalamak.

Gündem

Kırklarelispor‘da hedef Mardin maçıyla
çıkış yakalamak.

Faruk Ceylan

Kırklarelispor zorlu Altınordu deplasmanından Kırklareli’ne puanla döndü. Galibiyete hasret kalan Kırklareli’nin yeşil beyazlı ekibi,  10 maçta sadece 2 galibiyet alırken,5 maçında berabere kaldı. Tabiî ki deplasmanda alınan puanlar önemli. Ancak Kırklarelispor’un en azından içeride kazanması gerekiyor.
Kırklarelispor iyi bir futbol ortaya koymasına rağmen gol yollarında yetersiz kalıyor. Teknik yönetim Kırklarelispor’un kazanacağı bir üç puanla galibiyet serisiningeleceğini, bu seriye de sahasında Mardinspor’u yenerek başlayacaklarını ifade ediyorlar.
Antrenör Bilgin Erdem, takımının maç kazanamamasının futbolcular üzerinde baskı oluşturduğunu, bu baskıyı kaldırmak için Mardin maçını mutlaka kazanmak iştediklerini söylüyor.
Bilgin Erdem’le dostluğumuz onun futbolculuk yıllarına dayanır. Çok hırslı,çok iyi niyetli ve inatçı bir yapısı vardır Erdem’in. Futbolcuyken de öyleydi. Teknik adam olarak bu günde öyle.
Uzun yıllardır dostluğumuz sebebiyle spordan sosyal konulara kadar bir çok paylaşımımız olur Bilgin hocayla. Zaman zaman maç öncesi yüz yüze, ya da telefonla görüşürüz kendisiyle. Maç öncesi  düşüncelerini, yorumlarını alır ve onları köşemde değerlendirip okuyucularımla paylaşırım çoğu zaman.
Son Altınordu deplasmanı öncesi de kendisini telefonla arayarak görüştüm. Bilgin hocam,      “ Abi ne iyi yaptın da aradın. Hangi maç öncesi beni arayıp görüştüyseniz o maçlardan hep puan aldık. Hiç yenilmedik. Buna uğur mu, yoksa futbol tabiri ile totem mi  desem bilmiyorum ama ben bu hafta Altınordu maçından puanla döneceğimize inanıyorum” demişti ve ben  bu görüşmemizi  Kırklareli Haberci’de okuyucularımla paylaşmıştım.
Artık her maç öncesi son dakikada Bilgin hocamı arayıp, görüşecek ve maç hakkında ki yorumlarını alacağım. Buna da Kırklarelispor’un Pazar günü Mardinspor’la yapacağı maçla başlayacağım. Dilerim bu totem tutar ve Kırklarelispor  rakibini yenerek galibiyet serisine başlar ve hem bizleri, hem de Kırklarelispor taraftarını sevindirir.

Hiç yorum yok: