5 Temmuz 2018 Perşembe

Muharrem İnce, Türkiye'de en fazla oy aldığı Kırklareli'ne teşekkür etti.


Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, kendisine % 58 oy vererek, Türkiye’de İnce’ye en çok oy veren İl olan  Kırklareli’ne teşekkür ziyaretinde bulundu.
Teşekkür ziyareti için geldiği Kırklareli’nin,  Babaeski ilçesine bağlı 300 nüfuslu Karcaoğlan  köyüne  giden Muharem İnce, Karacaoğlan köyünde yaşayan emekli gazeteci Rıdvan Günel'in 24 Haziran seçim gecesi  seçim sonuçlarını yazdığı kağıdın fotoğrafını sosyal medyada gördüğünü ve yazıyı okuduktan sonra  çok güldüğünü, mutlaka bu köye gelmek istediğini söyledi.  Karacaoğlan köyüne giden İnce,  köylüler tarafından büyük coşkuyla  karşılandı.
Emekli gazeteci Rıdvan Günel ile birlikte köy kahvesinde oturan Muharrem İnce, Rıdvan Günel'in seçim gecesi yazdığı ve sonradan tablo haline getirilen yazıyı okuyarak; "Ya bu köye çok güldüm, koptum. Yazının kahramanı ile de tanışmayı çok istedim ve gelip kendisi ile tanıştım.” dedi.
Rıdvan Günel’in, Muharrem  İnce’yi gülmekten koparan seçim sonuçları notu;  “Babaeski Karacaoğlan köyü Cumhurbaşkanlığı seçim sonucu:  Marem abi 127, Badem abi 28, Meral ablası 8, Doğu şeysi 3, Temel dede 2” Şeklindeydi.
STK'lar ve partililerin  Muharrem İnce ile   buluşmasından  önce, “Bu Kentin insanlarının nabzı Mustafa Kemal diye atar. “ diyerek sözlerine başlayan Belediye Başkanı Mehmet Kesimoğlu, İnce’ye, “Kentimize hoş geldiniz.” dedikten sonra, Belediye bütçesinden bir lira harcamadan Atatürk’ün evinin aynısını Yayla mahallesine yaptıklarını, bazı engellemelere rağmen yaptıklarını söyledi. Kesimoğlu’nun Kırklareli’ni tanıtan konuşmasının ardından, mikrofonu alan   Muharrem İnce,  coşkulu kalabalığın şahsında  tüm Kırklarelililere teşekkür etti.    
 Muharrem İnce, yenilgi sonunda rakibin kutlanması gerektiğini belirterek;  “YSK geçmişte olduğu gibi mühürsüz oylar geçerli olacak gibi bir yanlış karar aldı mı? Almadı.” dedi.
CHP’nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce seçim gecesi yaşadıklarını şöyle anlattı; “’İnsanları sokaklara çağırmadın diyorlar, çık konuş’ diyorlar, sonuçları takip ediyoruz. Saat 5’e doğru Yüksek Seçim Kurulu’na gittim. Açıklama yaptık, Yüksek Seçim Kuruluna ben buradayım, 6 dakikalık bir mesafedeyim, işini doğru yap dedim. Peki, YSK geçmişte olduğu gibi mühürsüz oylar geçerli olacak gibi bir yanlış karar aldı mı? Almadı. İnsanları sokaklara çağırmadın  diyorlar. Yahu neden çağırayım, yanlış yapsalardı  çağıracaktım. 50 bin Avukatla gidecektim. Yanlış yapmadılar. Niye çağırayım?  İnsanlar gaz yesin, cop yesin diye mi?  Bana Gece neden konuşmadı diyorlar. Niye konuşayım, sonuçları takip ediyorum. Birisi diyor ’Albaylar kaçırdı, buna inanmayın diyorum, yine tweet atıyorlar. Bunlar tam komedi, bunlar tamamen hayal ürünüdür.”
“Karşındakini kutlayacaksın”
Seçim sonuçlarının ardından Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ı arayarak kutladığını söyleyen Muharrem  İnce; "Yenildiğin zaman karşındakini kutlayacaksın. Ben böyle bilirim, demokrasiyi böyle anlarım. Erdoğan’ı da aradım, kutladım. Başarılar diliyorum, Allah mahcup etmesin, dedim. 
Kaybedenin kazananı kutlaması bir erdemdir. Ancak bu seçimin uzun  soluklu olacağını sanmıyorum. Çünkü Ülkenin durumu çok vahim. Yakın bir gelecekte erken seçim olacağını öngörüyorum.  İddia ediyorum bu seçim 5 yıl sürmeyecek  ve gençlerle birlikte 50+1'i sağlayacağım bu sefer onlar beni kutlayacak.” dedi.










Hiç yorum yok: