27 Mayıs 2015 Çarşamba

Ak Parti sıkıntılı...


Ak Parti sıkıntılı...
Faruk CEYLAN
Kırklareli’de Adalet ve Kalkınma Partisi sıkıntılı. Kırklareli Milletvekili adayı Hamdi bey  Kırklareli’nin makus talihini değiştireceğini söylerken, 12 yıldır mecliste yer alan Ak Parti Milletvekillerinin bu kaderi değitiremediğini farkında olmadan  mı söylüyor, yoksa onlar beklentileri karşılayamadı, beni seçin bu makus talihi ben değiştiririm mi  diyor bilemiyorum ama sokakta ki vatandaş, Hamdi beyin Kırklareli insanını tanımadığını, bu yüzden vatandaşla dialoglarında ters köşe olduğunu, ters köşe olurken yanında bulunan Kırklarelili partililerin Hamdi beyi hiç bilgilendirmediğini söylüyor. Ters köşe derken, zor duramda kaldığını ifade etmek istedim. Burada  çok ayrıntıya girmek istemiyorum çünkü  halk arasında duymayanın kalmadığı  Sanayii sitesi esnaf ziayeretinde yaşananlar buna  sadece bir örnek.
Sıkıntının temel sebebi "kibir ve rant diyenler çoğunlukta.  İslamcı yaklaşım, dinin ideolojiye dönüştürüdüğü algısı  da tepkiyle karşılanıyor.
Bir çok vatandaş;  “Hamdi bey Pınar mahallesinden, vilayet meydanına gelemez, kaybolur.” diyerek onu kendilerinden kabul edemediklerine vurgu yapıyor. Fısıltı gazetesi bazı Ak partililerin başka partilere çalıştığını fısıldıyor.  Oysa  Hamdi beyin CV’sine baktığınız vakit ne kadar dolu, ne kadar kariyerli ve tecrübeli biri olduğu açıkça görülüyor ama vatandaş CV’den çok  adayın kibirli değil, samimi olmasını ve kendisine dokunmasını istiyor. 
Bence AK Parti'nin uzun iktidar  sürecinde  yaşanan  olumsuzluklarla yıpranmış olması ve aday belirleme de hatalı davrandığı iddiları   sıkıntının ana sebebi. Bu sadece  benim gözlemim değil. Kırklareli’de Ak partinin  kurucuları  arasında yer almış bazı önemli isimlerde  bunu söylüyor.
Önümüzde ki günlerde seçmenimizin beyin fırtınası yaşayacağı yorumlarla yeniden birlikte olacağız. Bayiinizden Kırklareli Gazetesi almayı unutmayın.


Hiç yorum yok: