20 Aralık 2012 Perşembe

Eğitim-İş Kırklareli Şubesi 1. Olağan Genel Kurulu 23 Aralık Pazar günü Paşa Cafe'de Yapılacak




 Eğitim-İş Kırklareli Şubesi 1. Olağan Genel Kurulu 23 Aralık Pazar Günü Paşa Cafe'de yapılacaktı. Saat 10.00'da başlayacak Genel Kurula, Eğitim-İş Genel Başkanı Veli Demir'in yanı sıra çevre illerin şube ve temsilcilik başkanları da katılacak.

Kısa bir değerlendirme yapan Şube Başkanı Girgin; "Sendikamıza yeni katılan üyelerimizden aldığımız güçle, daha önce olduğu gibi, bundan sonra da hem Cumhuriyet Devriminin kazanımlarını sahiplenmeye ve yüceltmeye; hem de sınıfsal haklarımızı geliştirerek, kazanımlarımızı her türlü sömürüye ve saldırıya karşı savunmaya devam edeceğiz. Şube olmamızda emeği geçen herkese teşekkür ediyor, eğitim çalışanlarının yegane temsilcisi Eğitim-iş'in, Kırklareli'de en kısa sürede yetkiyi alacağını düşünüyoruz" dedi.

Hiç yorum yok: