10 Şubat 2012 Cuma

Onur Anıl Şengül üç yılda Amatör Kümeden Bank Asya 1. Lige geldi.

Faruk CEYLAN-2009 yılında Kırklarelispor forması giyen ve oyuna son 15-20 dakikalarda girerek 13 gol atıp Kırklarelisppor’un Süper amatör ligden 3.lige çıkmasında büyük katkısı olan genç futbolcu Onur Anıl Şengül, Kırklarelispor’dan sonra Çanakkale Çanspor’a transfer oldu. Uzun bir sakatlık döneminden sonra da ligde 12 gol, Play-ofta da 4 gol atarken Çanspor’un en sevilen futbolcusu oldu. Çanspor’da dikkatleri çeken Onur Anıl, Bal ligi takımlarından Elbistan’la anlaştı.  Burada oynadığı güzel futbolu ve golleriyle  kendisini takip eden Bank Asya 1.lig takımlarından Kayseri Erciyes’le anlaşarak imza atan genç onur, Amatör ligde başladığı futbol hayatını çok kısa sürede Bank Asya 1.ligine taşıdı.
Kendisiyle görüştüğümüz Onur Anıl, “ Çok çalıştım  son 3 yıldır futbolla yattım, futbolla kalktım. Kırklarelispor’da yedek kulübesinde maça girmek için beklerken hiç küsmedim. Verilen 10-15 dakikalık fırsatları çok iyi değerlendirdim.  Kulübede beklerken hedefimi koydum. Önce Bank Asya, sonra süper lig dedim.  Allah’ şükür hedefimin birinci ayağını gerçekleştirdim. Şimdi gollerimi yeni takımım Kayseri Erciyes için atacağım ve bundan sonraki hedefim, Allah izin verirse süper lig olacak” dedi.
Onur Kırklarelispor’un süper amatörden 3.lige çıktığı yıl Kırklarelispor yöneticiliği yapan, Gazetemiz Kırklareli temsilcisi Faruk Ceylan’ın o günlerde en büyük destekçisi olduğunu söyleyerek;
  Kırklarelispor’da son 10, 15 dakikalarda fırsat bulduğumda Faruk abi bana, hadi koçum sana güveniyorum. Girdiğin gibi golünü atacaksın diyor ve beni ateşliyordu. Her defasın da da ya golü buluyor takımımı  galibiyete taşıyordum, ya da gol pası veriyordum. Onun desteğini unutmam mümkün değil. Buradan Faruk Ceylan ağabeyime de, Anayurt Gazetesine de teşekkürlerimi gönderiyor, Anayurt Gazetesi muhabirlerinin beni artık Kayseri’den takip etmesini istiyorum. Çünki iyi işler yapacağım. “ dedi.



Hiç yorum yok: