18 Şubat 2012 Cumartesi

AK Parti Kırklareli Milletvekili Gürşan'dan Esnaf Ziyareti


Faruk CEYLAN-Milletvekili  Şenol Gürşan,  AK Parti Kırklareli İl Başkanı Emin Tunç, AK Parti Merkez İlçe Teşkilatı Başkanı Hamit Orakçı ve yönetim kurulu üyeleri  kent merkezindeki esnafları ziyaret ederek sorunlarını dinlediler.
Milletvekili Şenol Gürşan, milletvekili seçilmeden önce  milletten kopmayacağı yönünde söz verdiğini ve sözünde durarak her fırsatta seçmeniyle buluştuğunu ve asla halktan kopmayacağını söyledi. 
Kırklareli Ak Parti Milletvekili Şenol Gürşan gazetemize şu açıklamayı yaptı; 
"Yaklaşık 3 haftadır yurt dışı ziyaretlerim nedeniyle bölgeye gelemedim. Cumhurbaşkanımız Abdullah Gül ile yurt dışına gittim. Bu geziler benim Kırklareli'ne gelmemi biraz geciktirdi. TBMM'deki yoğun meclis çalışmaları ve kış şartları Kırklareli'ne gelemememde de etkili oluyor ama bulduğum her fırsatı Kırklareli'li hemşehrilerimle değerlendirmeye çalışıyorum. Onların dertlerini tespit edip çözmek için elimden gelen gayreti gösteriyorum.

Ziyaretlerim sırasında Vali Mustafa Yaman ile kentin sorunları ile ilgili bir görüşmede  yaptım. " dedi.

Hiç yorum yok: