5 Şubat 2012 Pazar

Kırklareli Anneler Derneğinden Eğitime katkı yemeği

Faruk CEYLAN-Kırklareli-Anayurt- Kırklareli Anneler Derneği Başkanlığından Restoran 288’de Eğitime katkı yemeği düzenlendi. Yemeğe Kırklareli Valisi Mustafa Yaman’ın eşi Gülseren Yaman, Belediye Başkanı Cavit Çağlayan’ın eşi Figen Çağlayan,Vali Yardımcısı eşleri Emel Köksal,Sema Öztürk ve Sıdıka Gültekin, Babaeski Kaymakamı eşi Sevim Alkan,Lüleburgaz Kaymakamı eşi Rahime Yılmaz’ın yanı sıra çok sayıda eğitim gönüllüsü Kırklareli bayanlarla, Anneler Derneği üyeleri katıldılar.
Yemekte bir konuşma yapan Başkan Aynur Yadalı eğitim gönüllülerine teşekkür etti. Başkan Yadalı gazetemize de şu açıklmayı yaptı. “ Valimizin, kaymakamlarımızın, Belediye Başkanımızın eşlerine ve Ak Parti İl Başkanlığına eğitime sağladıkları katkıdan dolayı gazeteniz aracılığı ile teşekkür etmek istiyorum. Yemeğimizin çok kısa bir zamanda düzenlenmesinde sağladığı katkılardan dolayı Valimiz Mustafa Yaman’ın eşi Gülseren Yaman hanımefendi başta olmak üzere katılan ve katkı sağlayan tüm bayanlara  Derneğimiz  adına şükranlarımızı sunuyorum.
Biz dernek olarak tüm eğitim gönüllülerini sık sık bir araya getirerek Kırklareli’nde maddi imkansızlıktan dolayı okuyamayan çocuklarımızın okuması, iyi bir eğitim alması için mücadelemizi sürdüreceğiz. Bu mücadelede gördüğümüz destekle yolumuza devam edeceğiz. “ dedi.

Hiç yorum yok: