3 Ağustos 2015 Pazartesi

Lüleburgazspor’da gönül seferberliği

TRİBÜN

Faruk CEYLAN

farukceylan39@gmail.com 
2015-2016 Futbol Sezonu Bölgesel Amatör Futbol Liginde  (BAL) mücadele edecek olan Lüleburgazspor’un Teknik patronu İsa Gabralı oldu.
İsa Gabralı, kurmayları ile birlikte Lüleburgaz 8 Kasım Stadı’nda bulunan kulüp binası içinde yer alan futbolcuların soyunma odaları ve duş alma yerleri, teknik direktör  odası, malzeme odası ve kupaların yer aldığı bölümleri önce temizledi. Sonra boya badana yaptı. Ardından da buralara yeni dolaplar taktırdı  ve eskilerini de  tamir ettirdi. Sonuçta   İsa Gabralı bu işe gönlünü koyduğunu gösterdi.
Önceki gün yazdığım köşe yazımda, Şenol Turan Başkanlığında Lüleburgazspor  Yönetimine talip olan isimlerin  zora talip olduğunu, hatta ateşten gömlek giydiklerini söylemiştim.  Gömleği giyip bir gönül seferberliği başlatan Yönetimin teknik patronluğuna yine onlar gibi bir gönül adamı olan  İsa Gabralı geldi. Gabralı vakit  geçirmeden yönetimin giydiği gömleği giydi. Yönetimden sonra Gabralı’da Lüleburgazlı futbolcu ve taraftarı hem umutlandırdı, hem de motive etti.
Şimdi sıra Lüleburgazlı iş adamları, kurum ve kuruluşlar ile siyasileri  motive etmeye geldi. Ben bu yürekli insanların başlattığı gönül seferberliğinde Lüleburgaz’ın tamamını peşlerine takacaklarına  ve Lüleburgazspor’u profesyonel lige taşıyacaklarına inanıyorum.
Lüleburgaz’da yaşamıyorum ama Kırklareli’nin tüm İlçe, Belde ve köyleri benim toprağım. Küçük resme değil büyük resme bakıyorum. Lüleburgaz’da yaşayanlarında  en az benim kadar inanmalarını diliyorum.
Hayırlı olsun Şenol Başkan ve değerli yönetimi. Hayırlı olsun İsa hocam. Allah utandırmasın.




Hiç yorum yok: