22 Ekim 2017 Pazar

TÜRKiYE´ DEN BULGARİSTAN´ A KARDEŞLiK KÖPRÜSÜ!


     Kırklareli Haberci-Fedai Kavrık-Tekirdağlı ressam Eylem Çalışkan’ ın Bulgaristan’ ın Kırcaali’ ye bağlı Kirkova (Kızılağaç) Belediyesi’ ne  yaptığı kardeşlik köprüsü iki ülke arasındaki kardeşlik bağlarını daha da güçlendirdi.
    
Daha önce de Kırcaali ve Ardino (Eğridere)’ ya 3 boyutlu resimler çizen ressam, Kirkovo’ ya yaptığı ve ‘’Kardeşlik Köprüsü’’ adını verdiği bu son resimle birlikte Bulgaristan’ da yaptığı resim sayısını 5’ e çıkartarak adeta iki ülke arasında sanat elçiliği görevini üstlenmiş oldu.
     Kirkovo Belediye Meydanı’ na yapılan resmin açılışı, Kirkovo Belediye Başkanı Şinasi Süleyman, Başkan Yardımcıları Tasim Haci Veysal ve Valentina Dimitrova, Belediye Sekreteri Rıza Mestan, Halkla İlişkiler Uzmanı (PR) Samet Hasan, Belediye Eğitim Sorumlusu Ahmet Hasan, Kırklareli Belediyesi Halkla İlişkiler Uzmanı Varol Şen, ressamın menajeri Fedai Kavrık, belediye çalışanları ve halkın yoğun katılımı ile gerçekleştirildi.
    
Başkan Süleyman resimle ilgili olarak;’’Değerli ressam Eylem Çalışkan ve mesai arkadaşı Fedai Kavrık’ a ilçemize kazandırdıkları bu eşsiz güzellikteki resim için çok teşekkür ediyorum. Resme yapım aşamasından bitişine kadar halkımız yoğun bir ilgi gösterdi. Ben ressamın Bulgaristan’ ın diğer il ve ilçelerinde de böyle güzel eserler yapmasını temenni ediyorum. Ayrıca kötü hava şartlarına rağmen özverili çalışmasından dolayı da kendisine çok teşekkür ediyorum. Kirkovo Halkı tüm güzellikleri hak ediyor, böyle güzel bir eseri halkımızın hizmetine sunduğumuz için mutluyuz’’ dedi.
     Genç ressam Çalışkan da;’’İlk önce beni buraya davet eden ve her ihtiyacımıza anında cevap veren değerli başkanım Şinasi Süleyman Bey’ e çok teşekkür ediyorum. Buranın havası oldukça soğuk ama insanlarının kalpleri sımsıcak. Ayrıca çok da misafirperverler. Burada bu güzel insanlarla birlikte olmaktan ve resmime göstermiş oldukları ilgiden dolayı çok mutluyum. Buradan çok güzel anılarla ayrılıyorum.
Benim buraya gelmeme vesile olan değerli Kırklareli Belediye Baikanımız Mehmet Siyam Kesşmoğlu başta olmak üzere bize kapılarını açan Kırcaali Belediye Başkanı ve Hak ve Özgürlükler Partisi (H.Ö.H) Genel Başkan Yardımcısı Hasan Azis’ e, Ardino (Eğridere) Belediye Baikanı Resmi Murad’ a ve Kirkova (Kızılağaç) Belediye Başkanı Şinasi Süleyman’ a çok teşekkür ediyorum’’ dedi.



Hiç yorum yok: