21 Ekim 2017 Cumartesi

Kırklar gözünü zirveye dikti.

Kırklareli Günlüğü
Faruk CEYLAN
farukceylan39@gmail.com

Kırklarelispor, zirve mücadelesi veren ligin zorlu ekibi Altay'la sahasında karşı karşıya geldi. Muhteşem bir taraftar desteği ile rakibini ablukaya alan yeşil beyazlı aslanlar, deyim yerindeyse rakibine sahayı dar etti ve maçı Oğuzhan'ın; 4. ve 26. dakikada, Sinan'ın 21, 58, ve 88. dakikada attıkları gollerle 5-3 kazanarak Şanlı Urfa ve Gümüşhane'nin ardından sıralamada 3. sıraya yükseldi.

Kırklarelispor'un liderle arasındaki puan farkı 3'e, ikinci sıradaki Gümüşhane ile de 2'ye indi. Kırklarelispor bu hafta  kazanarak şampiyonluk yarışında bende varım dedi ve rakiplerine büyük  göz dağı verdi.

İki hafta önce yazdığım, "Kırklar liderle kardeşçe" başlıklı yazımda; 
"7. Sırada bulunan Kırklarelispor ile lider arasında puan farkı 5. Bu da Kırklarelispor’un zirveden kopmadığını, halen zirve  yarışında  yer aldığını gösteriyor  bence.
Kırklarelispor önümüzdeki hafta ligde 14. Sırada ki Nazillispor ile deplasmanda karşılaşacak, ondan sonra ki hafta da 4. Sıradaki Altay’la Atatürk Stadyumunda karşı karşıya gelecek.  Kırklar bu iki maçtan 6 puanla çıkarsa zirve de sıralama çok değişecek ve takımda, taraftar da gelecek haftalar için büyük ivme kazanacak diye düşünüyor ve takımımızın zirveyi zorlayacağını umuyorum.
Ben Kırklarelispor’umuza güveniyor, aldığı başarılı sonuçlardan dolayı  başta Kulüp yönetimi, teknik ekip ve geçen yıl Kırklarelispor’u ipten alan tecrübeli Teknik direktör Haluk Bulgurlu’yu yürekten kutluyorum.  Bu takım birkaç hafta sonra  Haluk hoca ile zirveye oturursa hiç şaşırmayacağımı da ifade etmek istiyorum." demiştim  ve yanılmadım çok şükür.
Kırklar önümüzdeki hafta 10. sıradaki Fatih Karagümrük'e konuk olacak. Ben takımımızın bu maçı da kazanarak Kırklareli'ne 3 puanla döneceğine yürekten inanıyorum. Artık hedef gözüktü, bundan sonra geri adım yok. Yeşil beyazlı aslanlarımızın  ligin zirvesinde oturanlar kadar onların oturduğu yeri hak ettiği aşikar. 
Kırklarelispor'umuzun; Başta büyük Kırklarelispor taraftarı, Başkan Volkan Can, Yönetim Kurulu üyeleri, teknik ekip ve kurt hoca Haluk Bulgurlu ile zirveyi bırakmayacağına da  inancım tam. Yolunuz açık olsun, Allah utandırmasın İnşaallah.   












Hiç yorum yok: