24 Haziran 2013 Pazartesi

Sinanlı’ya 59 yıl sonra yeni köprü

Köprünün eski halinde üzerinde bu tabela vardı.
Şimdi bu tabela yeni köprünün ayak ucuna atılmış.
Yani hükmünü yitirmiş.

Kırklareli’nin Babaeski ilçesine bağlı Sinanlı Beldesi’ni Lüleburgaz’a bağlayan ve 1954 yılında yapılan, en son üzerine “Köprü hasarlı geçilmez” tabelasının konulduğu köprü,  Sinanlı Belediye Başkanlığı tarafından 15 Mart’ta yıktırılarak, yeni ve modern bir köprü yapım inşaatına başlanmıştı.

Köprü inşaatı mart ayının 15'inde başlamıştı. Başkan Ali Alkan'la
Yeni köprü inşaatını birlikte yerinde görmüştük
15 Mart 2013 tarihinde  yapım işine başlanan köprü inşaatı bitirilerek hizmete açıldı.  “Köprü hasarlı geçilmez” tabelası da yeni köprünün ayak kısmında kaldı.

Sinanlı Belediye Başkanı Ali Alkan köprünün kullanılmayacak hale geldiğini ve yenisinin yapımı için köprü inşaatına başladıklarını, inşaatı süratle bitirerek hizmete açtıklarını  belirterek;

“Ben Sinanlı’da doğdum. Okul ve memuriyetim sebebiyle Sinanlı’dan uzun zaman ayrı kaldım. Belediye Başkanı olmadan önce memuriyetten istifa ederek beldeme hizmet etmek amacıyla Belediye Başkan Adayı oldum. 
Kullanılacak hali kalmayan ve üzerine köprü hasarlı geçilmez tabelası konan
o köprünün yerine bu yeni köprü yapılarak hizmete açıldı. Hemde 2 ay gibi
kısa bir zamanda bitirilerek. 
Seçildikten sonra da halen evimin bulunduğu ve yaşadığım beldeme hizmet etmeyi kendime yaşam tarzı olarak seçtim. Belde insanımız her şeyin en iyisine layık. Bizde elimizdeki imkânları zorlayarak onlara en iyi hizmeti verme çabası içerisindeyiz. Sinanlı’yı köy vasfından kurtarıp, bir kent görünümüne kavuşturmak için çalışıyorum, çalışmaya da devam edeceğim.” dedi. 
Faruk Ceylan

Hiç yorum yok: