29 Haziran 2013 Cumartesi

Derya Bulut Kırklareli Belediye Başkanlığı seçimlerinde MHP’den Aday Adayı

*Eğitimci Derya Bulut 30 Mart 2014’te yapılacak olan Belediye Başkanlığı seçimlerinde MHP’den  Kırklareli Belediye Başkan Aday Adayı olduğunu düzenlenen sabah kahvaltısında açıkladı.
* Trakya Üniversitesi, Çocuk Anabilim dalı Profesörü Filiz Tütüncüler, MHP Kırklareli İl Teşkilatına katıldı.  Prof. Tütüncüler’in parti rozetini, MHP’si, MYK üyesi Erdem Karakoç taktı.
Faruk Ceylan-Erdoğan Şendir-Kırklareli’nde Özel  Dershaneleri  ve birde Koleji Bulunan Genç Eğitimci Derya Bulut, bir Kafede verdiği kahvaltı ile 30 Mart 2014’te yapılacak olan Belediye Başkanlığı seçimlerinde MHP Kırklareli Belediye Başkan Aday Adayı olduğunu açıkladı.
MHP Aday adayının açıklandığı Kahvaltıya MHP’si, MYK üyesi Erdem Karakoç, MHP İl Başkanı Şaban Savaşan, MHP Merkez İlçe Başkanı Kürşat Yamaner, Evrensekiz Belediye Başkanı Halil Abanoz, Çakıllı Belediye Başkanı Mehmet Bayram, MHP  Demirköy İlçe Başkanı Erol Akıncı, MHP Pınarhisar İlçe Başkanı Ümit Çalık, MHP Babaeski İlçe Başkanı Semih Meriç, MHP Kaynarca Belediye Başkan Adayı Serdar Dalfidan ve Pınarhisarspor Kulüp Başkanı Mesut Günözen ve kalabalık bir davetli topluluğu ile MHP’liler  katıldı.
Açılış konuşmasını MHP  İl Başkanı Şaban Savaşan yaptı. Başkan Savaşan;  İktidarı eleştirerek, Ülkenin kurtuluşunun Milliyetçi Hareket iktidarı ile gerçekleşeceğine değinde ve  bu  iktidarda rejimin tartışıldığını söyledi. Başkan Savaşan; “  Vatanını seven,  Bayrağını seven, dini, dili, mezhebi ne olursa olsun herkesi Milliyetçi Hareket Partisinin çatısı altında siyaset yapmaya çağırıyorum. Bu davetimize sadece geçtiğimiz ay 300 kişi icabet etmiştir. Merkez İlçe Başkanşığımıza 300 kayıt yapılmıştır. Bu katılımlardan bizi ziyadesiyle memnun eden bir isimde, Sevgili hocam, Trakya Üniversitesi, Çocuk Anabilim dalı Profesörü Filiz Tütüncüler hanımefendi de bu gün partimize katılmıştır. Sevgili hocam Filiz Tütüncü’leri, ve  MYK üyemiz Erdem Karakoç’u, Filiz hocamıza rozetini takmak üzere  huzurlarınıza davet ediyorum.” Dedi.  MHP MYK üyesi Erdem Karakoç’un Profesör Doktor  Filiz Tütüncüler’e Üç Hilal’li rozeti takmasından sonra Prof.Dr. Tütüncüler şunları söyledi. ;
“ Göçmen bir ailenin kızıyım. Göçmenler vatansızlığın nasıl bir şey olduğunu çok iyi bilirler, bende ailem tarafından, Vatan ve Millet sevgisiyle yetiştirildim. Kırklareli doğumluyum. İlk öğrenimi ve lise tahsilimi Kırklareli’nde yaptım. Üniversite Eğitimi İstanbul Üniversitesinde okudum. Çocuk sağlığı Uzmanı olarak Trakya Üniversitesinde öğretim üyeliği yaptım. Çocouk hastalıkları ve çocuk hormon bozukları konulu bir eğitim daha aldım. Şuanda Trakya Üniversitesinde Ana Bilim Dalı Başkanıyım. 7 yıldır Trakya Üniversitesinde görev yapıyorum. 2 yıldır Profesörüm.
Babamla çocukluğumdan beri siyaset konuşurak büyüdüm. Kendisinin de MHP’si ile bir gönül bağı vardı. Bende MHP saflarına katılarak aktif olarak siyaseti Üç Hilal’li Bayrak altında yapmak istediğim için MHP’ne katıldım. Ülke’de yapılanlar ile medyada yazılanlar farklı şeyler. Gerçeklerin insanımıza anlatılması ve Ülkenin kötü gidişinin durdurulmasına katkı sağlamak, yazılanlarla yapılanların farklı şeyler olduğunu anlatmak için MHP çatısı altında yer aldım. Ülkem için, Bayrağım için, Vatanımızın Bölünmez bütünlüğünün korunabilmesi için Gönüllü siyaset yapmaya geldim ” dedi.
MHP, MYK Üyesi Erdem Karakoç, Profesör Doktor  Filiz Tütüncüler’e hitaben; “Hayatımız Vatan sevgisiyle ve Vatanın birliğinin muhafaza edilmesiyle  verdiğimiz mücadelelerle de geçse, sizlerden de Vatan sevgisiyle ilgili öğreneceğimiz çok şey var. “ dedi.
Karakoç Başbakan Tayyip Erdoğan’ı eleştirerek sözlerine şöyle devam etti; “ İktidarın ayarsızlığı, ölçüsüzlüğü Ülkeyi nereye götürdüğünü hepimiz açıkça görmekteyiz.  Her şey apaçık gözler önünde oluyor. Ancak Unutulmamalıdır ki Türkiye Cumhuriyetinin kazanımları var. Bu kazanımlara rağmen, Tayip Erdoğan gibi kimselerin, Türkiye’nin Milli bütünlüğünü, Türkiye’nin değerlerini, Türkiye’nin Milliyetçiliğini, ayaklar altına alma şansı yok. Dün Türk Milliyetçiliğini ayaklar altına aldım diyen adam, bu gün Üç Hilal’li Bayrağın altına sığınıyor. Dün Türk Milliyetçiliğini ayaklar altına aldım diyen adam, Samsun’da, Trabzon’da, Gümüşhane’de yaptığı mitinglerde “Çırpınırdın Karadeniz” marşını çalmak zorunda kalıyor. Biz bu Tayip’e de Vatan sevgisini öğreteceğiz. Kendisini  Sayın Devlet Bahçe’linin iyi bir talebesi olmaya aday olarak görüyorum. “ dedi.
Karakoç, MHP’nin oylarının sürekli yükseldiğini, Kırklareli’nde de Belediye Başkanlığını kazanarak bu iktidarı Ülke çapında gönderme yolunu açacaklarını söyledi.  Karakoç, AKP iktidarından kurtulmak için herkesin çok çalışması gerektiğini de ifade ederek; “ Artık bu Tayyip Erdoğan denen adamın nefesini keselim. Niye keselim? Çünkü bu adam haddini bilmiyor.
Mustafa Kemal Atatürk’e dil uzatıp, kendisini bile faiz lobisinin adamı olarak niteliyor. M.Kemal Faiz lobisindekilerin evlerini başına yıkan adamdır. Senin gibilerin nefesini 90 yıldır kesen adamdır. Bizlerde Mustafa Kemal Atatürk’ün ve Alparslan Türkeş’in öğrencileri olarak, Atatürk’ün 90 yıl önce yerle bir ettiği Damat Ferit zihniyetini siz değerli dava arkadaşlarımızdan alacağımız güçle sandıklara gömeceğiz.” Dedi.
MHP Merkez İlçe Başkanı Kürşat Yamaner’de yaptığı konuşmada; “ 1999-2004 yılları arasında bildiğiniz gibi Belediye Başkanlığı Milliyetçi Hareket Partisindeydi.  O dönemde bizim yaptıklarımızı bu günkü Belediye onarımını bile yapamamıştır.  Kırklareli’nin Milliyetçi Hareketin Belediyeciliğine ihtiyacı vardır. İnşaallah bunu hep birlikte çok çalışarak gerçekleştireceğiz. Sözü uazatmadan sabırsızlıkla beklediğiniz, Belediye  Başkan aday adayımız, Derya Bulut hocamızı huzurlarınıza davet ediyorum. O içimizden biri, o yıllardır bu teşkilatın içerisinde, o bu Vatanın evladı. Derya Bulut “
MHP Belediye Başkan Aday adayı Derya Bulut Kahvaltıya katılanlara teiekkür ederek başladığı konuşmasında şunları söyledi; “ 10 Mayıs 1981 Kırklareli doğumluyum. İlk,Orta ve Lise eğitimi buarada tamamladım. 1999 yılında Kocatepe Üniversitesi Türk Dili Edebiyatı bölümünü kazandım. Başkent Üniversitesinde Yüksek Lisansımı yaptım. Yerel Bir Dershanede öğretmenlik yaptıktan sonra 2007 yılında arkadaşlarımızla kendi dershanemizi açtık. 2009 yılında ikinci şubemizi açtık.  2011 yılnda da Kırklareli’mizin ilk Kolojini hizmete soktuk. Öz geçmişimize baktığınızda Eğitim camiasında, eğitim kökenli insanlarız.  Çocukluğumdan beri bir gönül sevdam vardı. Biz gençler olarak siyasetin artık el değiştirmesi gerektiğini, siyasetteki yüzlerin gerektiğine inanıyoruz. Bu güne kadar gençlere güvenmek lazım, önlerini açmak lazım gibi cümlelerle büyüdük ama baktık ki önümüzün açılacağı yok. Hodri meydan diyerek, içimizdeki cesaretle korkusuzca siyasetteki değişimi meydana getirebilmek için bu gün huzurlarınıza çıkararak yol almaya başladık inşallah. Öncelikle bu bir cesaret işi ama cesarete sahip çıkmak daha önemli o yüzden İl Başkanım, İlçe Başkanım, MYK üyemize, Sendika Başkanlarımıza ve Ülküdaşlarıma hepsine teşekkür ediyorum bizlere güvendikleri için.
Ben bu gün burada, 38 Yaşında Samsun’a ayak basan Mustafa kemal’in Vatan sevgisini, 21 Yaşında İstanbul’u feth eden Fatih Sultan Mehmed’in cesaretini görüyorum. Bizler korkusuzca yola çıkıyoruz ki,  günümüzde korku çok. Bizler bu günlerde birilerine inat yola çıkarak bu Ülkede Vatan aşkının, Bayrak aşkının bitmediğini, öyle ya da böyle ispat edeceğiz. Biz Vatan aşkı,  hizmet aşkı heyecanıyla dolu bir ekip olarak yola çıktık. Eğer bir ekip heyecanını yitirmişse, o ekipten hiçbir hizmet beklemeyin.
Şimdi sizlere soruyorum, heyecanını kaybetmiş bir ekiple yönetilen Belediye’ye ne denir?
Kırklareli Belediyesi denir.
Heyecan kaybolduysa, o ekip istediği kadar bilgili, nitelikli olsun, hizmet beklemeyin. Şimdi Basınımız projelerimiz merak ediyor bikliyorum ama biz bunları birden ortaya çıkarmayacağız. Önümüzde uzun bir süreç var. Bunları bölüm bölüm paylaşacağız ki, değerli Basın mensubu arkadaşlarımızda bizleri sıklıkla manşetlerine taşısınlar. Bu sayede her gün gündeme geleceğiz, her hafta gündeme geleceğiz. Yapacaklarımızı bir seferde bitirmeyeceğiz.
Öyle  bir ekiple yola çıkıyoruz ki,  Hem nitelikli, hem bilgili, hem de en önemlisi heyecanlı bir ekip. İşte bu heyecan bizi başarıya götürecek, işte bu heyecan Kırklareli’ni şaha kaldıracak.
Önümüzdeki seçimler yerel seçim olduğu için biz çok fazla siyaset yapma meraklısı olmayacağız. Siyaseti Sayın İl ve İlçe Başkanıma bırakıyoruz. Çünkü siyaset yaparak bir Belediyenin  Şehrine, Kentine kattıklarını gördük. Biz Siyaseti bir kenara bırakacağız, Şehrimizi en hızlı şekilde kalkındırıp, istenilen düzeye ulaştırmak olacaktır. Belediye Başkanına düşen görev, doğru ekibi kurup, o ekiple doğru hareket ederek,  halkını da bu sürece dahil edip o doğrultuda çalışarak Şehri için doğru olanı yapmaktır. İnşaalah ben değil biz olarak, siyaset yaparak değil, hizmet ederek, istediğimiz hedeflere en kısa zamanda ulaşacağız. Bizim amacımız kimseyle çatışmak değil. Biz çatışmak için değil, çalışmak için geliyoruz. Bu güne kadar hangi Belediye Başkanımız bir taşın üstüne taş koyduysa hepsinden Allah razı olsun. Bizim kimseyi konuşacak, eleştirecek kadar heyecanını kaybetmiş insanlar değiliz. En büyük amacımız kimseyi eleştirmeden halkımızın da heyecanıyla birlikte Kırklareli’ni en üst seviyeye taşımaktır. Enerjimizi Plan ve projelerimize harcayacağız. Biz Plan ve projelerimizi üç ana başlık altında topladık. 1- İlin Genel sorunları. 2-Mahallemizin Genel sorunları. 3-Kırklareli’ni nasıl marka kent yaparız.
Bu projelerimizi hayata geçirmek suretiyle Kırklareli’ne verilmemiş hizmeti vereceğiz.
30 Mart 2014 seçimlerinde önce  Cenab-ı Allah’ın izni sonra sizlerin desteği ile MHP Kırklareli Belediye Başkan Aday adayı olduğumu sizlerle paylaşmaktan onur duyuyorum. Kimse bu kardeşini hayalci sanmasın, kazanamayacağımızı düşünen tek Ülkücü kalmasın , Kırklareli Belediyesi o gün bizimdir hiç şüpheniz olmasın. 

Hiç yorum yok: