3 Kasım 2017 Cuma

Kırklarelispor bu hafta zirveyi karıştırır!

Kırlareli Günlüğü
Faruk CEYLAN
farukceylan39@gmail.com

Geçtiğimiz haftayı şanssız bir şekilde puansız kapatan Kırklarelispor, ligin 11. Haftasında sahasında Anadolu Selçukspor’u konuk ediyor. Zirve yarışında yerini alan yeşil beyazlı ekibimizin bu maçta hedefi mutlak 3 puan. Ben büyük Kırklarelispor taraftarının desteği ve kurt hoca V.Haluk Bulgurlu'nun tecrübesiyle  bu maçtan galibiyetle ayrılacağımıza ve zirvedeki yerimizi sağlamlaştıracağımıza inanıyorum.Şansınız bol, vurduğunuz gol olsun inşallah.
Ligin tepesindekilerle 3 puan farkın olması, rakiplerin deplasmada mücadele edecek olması bence avantaj.
 Kırklarelispor’un dördüncü sıradaki Bandırmaspor ile arasında puan farkı  1, üçüncü sıradaki Altay’la puan farkı ise 2. Lider Gümüşhanespor  ve  ikinci sıradaki Şanlı Urfasporla puan farkı 3.
Lider Gümüşhanespor bu hafta deplasmanda Pendik’le, ikinci sıradaki  Şanlı Urfa’da deplasmanda Karşıyaka ile karşılaşacak. Üçüncü  sıradaki Altay Silivri deplasmanına gidiyor.  Dördüncü sıradaki Bandırmaspor'un rakibi, ligin dibinden kurtulmak için mücadele eden ve şiddetle 3 puana ihtiyacı olan, mutlak 3 puanı hedefleyen Nazillispor.
Tahminlerim beni yanıltmazsa, pek yanılacağımı da sanmıyorum ligin tepesindekiler bu hafta puan kaybedecekler ve Kırklarelispor, Anadolu Selçukspor  galibiyeti ile sıralamayı değiştirecek diye düşünüyor ve temnni ediyorum.
Taraftar maça hazır

Futbolcu kardeşlerime  ve  kurt hoca Bulgurlu’ya güvenim tam, ancak bu maçta büyük Kırklarelispor taraftarına da büyük iş düşüyor.  Taraftarımızın  her maçta olduğu gibi bu maçta da 90 dakika hiç susmadan  desteğini esirgemeyeceğine ve sahada 12. Oyuncu olacağına da çok inanıyorum.
Pazar günü binlerce yürek aynı anda çarpacak ve Kırklarelispor bu maçı kazanarak zirveyi bırakmayacak diyor, yeşil beyazlı ekibimize başarılar diliyorum. Şansınız bol, vurduğunuz gol olsun 40 şehidi göğsünde taşıyan yiğit kardeşlerim. 

Hiç yorum yok: