30 Eylül 2017 Cumartesi

KIRCAALİ’ DE OKULLAR RENKLI BAŞLADI!


     Yaptığı 3 Boyutlu yer resimleriyle herkesin beğenisini kazanan Türk ressam  Eylem Çalışkan, Detska Gradina ‘’Vyara, Nadejda ,Lübov’’ ve Destka Gradına ‘’Ştastıe’’ nin koridorlarını , yaptığı 3 boyutlu yer resimleriyle renklendirdi.
    
 Haber: Fedai Kavrık- Belediye Başkanı Hasan Aziz’ in öğrencilere yaptığı bu sürpriz öğrenciler tarafından büyük bir neşe ve mutlulukla karşılandı.
     Resimlerin açılışı, Kırcaali Belediye Başkanı Hasan Aziz, Başkan Yardımcısı Mümin Ali, Kırcaali Belediyesi Özel Kalem Müdürü Fikriye Salifova, Kirkova Belediye Başkanı Şinasi Süleyman, Kırcaali Belediye Meclis üyesi Ferdi Murad, Kırklareli Belediye Başkan Yardımcısı Mehmet Gider,
Kırklareli Basın ve Halkla İlişkiler Müdürü Hakan Y. Peran, Belediye Meclis Üyeleri Cengiz Baran ve Tahsin Gencay, Kırklareli Belediyesi Halkla İlişkiler Uzmanı Varol Şen, Sanatçı ve televizyon program yapımcısı Faruk Yılmaz, Okul Müdüreleri Nevin Kamber , Milena Karailieva, Ressamın menajeri Fedai kavrık ve öğrencilerin yoğun katılımıyla gerçekleşti.
    Başkan Aziz resimle ilgili olarak’’Bu resimler anaokulu düzeyindeki okullarda Bulgaristan’ da yapılan ilk 3 boyutlu resimlerdir. Yapılan bu resimlerin, çocukların hayvanlar hakkındaki bilgilerini geliştireceğini düşünüyorum. Kırklareli’ den gelen ressam Eylem hanım yaptığı bu güzel resimlerle öğrencilerimizi sevindirmiştir. Kendisine tesekkür ediyor ve başarılı çalışmalarının devamını diliyorum.’’Dedi.
   
Okul müdüreleri Nevin kamber ve Milena Karailieva da yaptıkları konuşmalarında okullarına yapılan resimlerle ilgili olarak memnuniyetlerini dile getirdiler.
     Kırklareli Belediye  Başkanı da:’’Bugün okulların ilk günü, benim mesleğim de öğretmenlik. Bu açılışın bugüne denk gelmesinden dolayı çok mutlu oldum. Gününüz hayırlı olsun. Çocuklar bu ülkenin ve Dünya’ nın geleceğidir. Ressam önce beyninde geliştirir sonra tasarladıklarını eliyle ve fırçasıyla aktaran kişidir. O , kişinin elinin maharetidir. Ben bu resmi yapan ressamımız Eylem Çalışkan’ ı gönülden tebrik ediyorum. Kırklareli belediye başkanımız Mehmet Siyam Kesimoğlu rahatsızlığından dolayı gelemedi fakat sizlere sevgi ve selamlarını iletti.’’ Dedi.
    
Resimlerine olan ilgiden dolayı mutluluğunu ifade eden Çalışkan:’’ Burada Sizlerle birlikte olmaktan ve resimlerime gösterdiğiniz ilgiden dolayı mutluluk duyuyorum. Beni buraya davet eden değerli Kırcaali belediye Başkanı Sn. Hasan Aziz’ e ve Buraya gelmeme vesile olan Değerli Kırklareli Belediye başkanı mehmet siyam Kesimoğlu’ na çok teşekkür ediyorum.’’Dedi.
     Resimlerin yanında fotoğraf çektiren öğrencilerin mutlulukları görülmeye değerdi.


Hiç yorum yok: