19 Mayıs 2017 Cuma

Örnek Yönetici Murat Yarımoğlu!

Kırklareli Günlüğü
Faruk CEYLAN
farukceylan39@gmail.com

Mesleğim  itibariyle bir çok kamu ve özel kurum yöneticilerini  ziyaret ediyor, kendileriyle  bir araya gelerek hasbihal etmek durumunda kalıyorum.
Bu kurumlarda bildiğiniz gibi, olumlu olumsuz tespitlerimi de zaman zaman kaleme alıyorum.  Bazı okuyucularım, olumsuzluklarda ki eleştirilerimi acımasız bulsa da, olumlu konularda muhataplarını  nasıl onore ettiğimi de iyi bilirler.  Deyim yerindeyse; tarz olarak,  yiğidi öldürür ama  hakkını  mutlaka veririm vesselam.
Son dönemde işlerim sebebiyle  sıkça uğradığım Kırklareli Halk Bankası  Şubesinde vatandaşın sıkça dillendirdiği gözle görülen olumlu değişiklikler  doğrusu benimde gözümden kaçmadı.
Daha bankanın kapısından içeri girdiğiniz anda  güvenlik görevlileri tarafından sıcak bir  ilgi ve saygı ile karşılanmanız, bankoda ki görevliler tarafından aynı sıcak ilgi ve   samimiyetin devamı ve  gelenlerin işini anında çözme çabaları benimde, banka müşterilerinin de dikkatinden kaçmayan bir gerçek olarak gözler önüne seriliyor.
Buna tanık olmayanlar, yani   bu bankada daha önce  hizmet verilmiyormuydu?, Derlerse kendilerine, bankaya gidip farklılığı tespit etmelerini tavsiye ederim.
Çalışanların işlerini banka çalışanı gibi değil, işletmenin sahibiymişçesine sahiplenmeleri  bence taktire şayan. Bazı kurumlarda çalışanların bırakın ilgiyle işinizi çözmeye çalışmasını, zorlaştırdığına ve işinizi halletmemek için çaba gösterdiğine defalarca tanık oldum. Bu yüzden  bazı görevlilere; “Kardeşim, sizi burada vatandaşa hizmet etmek için mi, yoksa türlü zorluklar çıkararak hizmet etmek için mi? Görevlendirdiler.”  Diye sorduğum vakidir.
Yukarıda belirttiğim harika değişimin sebebini sorduğum  banka personelinin hepsinden; “ Muhteşem bir Müdürümüz var. Bize işimizi sevdirdi. Şevkle ve zevkle çalışmamızda en önemli faktör oldu.”  Cevabını aldım. Bunun üzerine  Gazeteci kimliğimi bir kenara bırakıp, Banka Müdürü Murat Yarımoğlu ile vatandaş olarak tanışıp durum tespiti yapmak istedim.
Müdür Yarımoğlu, vatandaş Faruk Ceylan’ı ayakta karşıladı. Oturmam için yer gösterdi. Ben oturmak istemediğimi, bir işim sebebiyle kendisini ziyaret etmek istediğimi söylesem de,  sıcak, samimi ve candan tavırları ile tabiri caiz ise beni zorla misafir koltuğuna oturttu. Kahve ikramından sonra kurguladığım sorunu büyük bir dikkatle dinledi, sorunumun serviste çözülmemiş olmasının imkansız olduğunu ve bu sorunun  makamına gelme ihtimalinin de çok zayıf olduğunu içtenlik ve nezaketle anlattı.
Murat Yarımoğlu,  sorunumun çözülmemiş olmasına ihtimal vermese de  tam birimde ki personele telefon edecekken kendisine müdahale ederek aramamasını istedim. Bir sorun yaşamadığımı, aksine memnuniyet yaşadığımı anlattım. Kendi güzelliğini personeline yansıtan bu örnek yöneticiye, Murat Yarımoğlu’na  teşekkürlerimi sundum.
Ben şahsen işi olan olmayan herkese halk bankasına giderek, burada Kırklarelimize hizmet veren güzel insanları görmesini, Banka Müdürü Murat Yarımoğlu ile tanışmasını  tavsiye ediyorum.
Buradan Murat Yarımoğlu’na tekrar teşekkür ediyor; ilgisi, sevgisi, saygısı, nezaketi ve insanlığı  ile mükemmel yöneticiliğinin örnek alınmasını temenni ediyorum.





Hiç yorum yok: