27 Aralık 2013 Cuma

S.S. Pınarhisar Esnaf ve Sanatkârlar Kredi ve Kefalet Kooperatifi Genel Kurulu 19 Ocak’ta

S.S. Pınarhisar Esnaf ve Sanatkârlar Kredi ve Kefalet Kooperatifi Genel Kurulu 19 Ocak 2014 tarihinde yapılacak.
Konu ile kendisiyle görüştüğümüz İbrahim Çobanoğlu gazetemize şu açıklamada bulundu;

Faruk Ceylan-Erdoğan Şendir-S.S. Pınarhisar Esnaf ve Sanatkârlar Kredi ve Kefalet Kooperatifi Genel Kurulu 19 Ocak 2014 tarihinde yapılacak.
Konu ile kendisiyle görüştüğümüz İbrahim Çobanoğlu gazetemize şu açıklamada bulundu;
Ben cemiyetçilik hayatıma 1984 yılında ilk defa girdim. 27 yaşındaydım. Benim yaşımda birinin cemiyetçilik hayatına girmesi o zamanlar zor bir şeydi. Siyasiler olsun cemiyetteki arkadaşlar olsun, gençlere pek önem vermiyorlardı. Eski kooperatif Başkanımız Gürel Özer Beyin katkılarıyla bir kan değişikliği ile 1984 yılında yönetime girdim. 1994 yılında Gürel Özer Başkanımızın Başkan yardımcılığı görevini üstlendim. 1994 yılında kendisinin İstanbula gitmesinden sonra seçimlere girerek Kooperatif Başkanlığı görevini aldım. 1994 yılından beri her 4 yılda bir yapmış olduğumuz seçimlerde, üyelerimizin sağduyusuyla, üyelerimize yapmış olduğum hizmetlerin karşılığında her seçimde aldım.
Esnafın iyi günde, kötü günde hep yanında oldum. Onlarda bizleri bu göreve layık gördüler.  30 yıldır S.S. Pınarhisar Esnaf ve Sanatkârlar Kredi ve Kefalet Kooperatif Başkanlığı yapıyorum. Bu hizmet sürem içersinde, halka hizmetin hakka hizmet olduğu düsturu ile görevimi sürdürdüm. Dile kolay, ben göreve geldiğim de dünyaya gelen çocuk bu gün 30 yaşında. Olağan Genel Kurulumuzu 19 Ocak 2014 yılında yapacağız. Tüm Esnafımızı ve Pınarhisarlıları Genel Kurulumuza bekliyor, sevgi ve saygılarımı sunuyorum. 

Hiç yorum yok: