27 Aralık 2013 Cuma

Pınarhisar MHP Kırklareli İl Genel Meclis Üyesi Adayı Salih Köse iddialı

1100 üyesi bulunan S.S. 296 Sayılı Pınarhisar Yağlı Tohumlar Kooperatifi Başkanı Salih Köse, Milliyetçi Hareket Partisi’nden (MHP) Kırklareli İl Genel Meclis Üyeliği’ni kazanacağını söyledi. 


Faruk Ceylan-Erdoğan Şendir-1100 üyesi bulunan S.S. 296 Sayılı Pınarhisar Yağlı Tohumlar Kooperatifi Başkanı Salih Köse, Milliyetçi Hareket Partisinden (MHP) Kırklareli İl Genel Meclis Üyeliğini kazanacağını söyledi. 
Pınarhisar S.S. 296 Sayılı Yağlı Tohumlar Kooperatifinde 6 yıl 2 dönemdir Kooperatifi Başkanlığı yapan, bu süreçte üreticiye sağladığı imkan ve verdiği hizmetlerle köylünün sevgisini kazanan Başkan Salih Köse daha geniş bir yetkiye sahip olup, köylünün haklarını daha iyi savunmak için Milliyetçi Hareket Partisinden (MHP) Kırklareli İl Genel Meclis Üyeliğine aday olduğunu ve seçimi kazanacağını, İl Genel Meclis üyesi olarak Pınarhisarlı üreticiyi ve köylüyü temsil ederek Mecliste onların sesi olacağını belirtti.
Pınarhisar MHP İl Genel Meclis Üyesi Adayı Salih Köse konu hakkında şunları kaydetti;
Üretici dostlarıma güveniyorum. Milliyetçi Hareket Partisinden İl Genel Meclis üyeliğine aday olmamın en önemli sebebi, üreticilerimizin destek ve tavsiyeleri oldu. Benim aday olmamı en çok onlar istediler. Ben zaten yıllardır köylümüze hizmet etmekteyim ve buna gönüllü bir insanım. Onların talebiyle, yine onlara daha iyi hizmet edeceğime inanıyorum. Köylü dostlarımın desteği ve Cenab-ı Allahın izniyle İl Genel Meclis Üyesi seçileceğime inanıyor, Pınarhisarlılara, köylü hemşerilerimize hayırlı ve bereketli işler diliyorum. 



Hiç yorum yok: